Blogger buluşması da Yaparmışız :)

Cumartesi günü nilgün arkadaşım istanbuldan geldi ki zaten mudanya da kardeşi varmış ortada buluştuk bana şoförlükte hala güvenmeyen annemle teee mudanyaya kadar gidemedi kadının yiyecek tırnağı kalmadı galiba hala alışamadı :)
Çok keyifliydi nilgün ün düzenlediği etkinliğe katılmamla başladı her şey yokyok 2009 yılında blog yazmaya başlamamla tetiklendi herşey sanırım :)
Blog yazmaktan gerçekten keyif alıyordum ki yeniden o keyfi yakalmaya başladım hatunlarımla :) gecenin bir yarısı projeye gömülmüşken telefona bakıp etkinlik grubunda mesaj görmek çok keyifli :)




Canım oğlumun kanı hemencek kaynadı annemin dahi kanı kaynadı Trabzonlu biri çıkınca kendisi ya siz nerden buldunuz birbirinizi dye söylendi dönüş yolu boyunca hatta gelsin daha sık gelsin dedi :)

Çok keyifli bir buluşmaydı ve süre yetmedi ama oğlum uyku huysuzluğuna girince oğlana göre plan değişiyor ne yazık ki :)



Evde nadiren balık yapıyorum çoook sevmeme rağmen :) karadeniz hamsisi görünce çarşıda dayanamamıştım hamsi sevilmez mi yaa :)






Küçük kardeşim minin danam bana kalem hediye de edermiş hala mutluyum cici kalemlerimle her ne kadar sanatsal anlamda yeteneğim olmasa da ben kalem cici kalem seviyorum fazlasıyla beni sevenler de bunu bilip hediye ederler arada ,bazen çok nadiren :) nadir olduğundan daha çok mutlu oluyorum sanırım :)


veee cuma gününden kalan son kırıntı nergisler

Nergis çok severim ama çok gerçekten çok ,nurtenim bana gelcem diip geç kalınca aslında saat konusunda biraz belirsiz davranmışız ama içimdeki boğulma hissi sebebiyle dışarı atmıştım kendimi nergisleri görünce yapıştım hep yapışırım nergise verdiğim paraya hiç acıdığım olmamıştır .
Nergis kokusu çok fazla aşk demek gözlerimi kapayıp kapayıp kokluyorum evin her yerine küçük vazolarda dağıttım yanlarından koklamadan geçemiyorum bile :)

Sevgi ve aşk dilerim hepinize ve de merhamet her kalbe...

Yorumlar

Popüler Yayınlar