Bu Aralar Hastalıkdan Ve İşten Kalan Anlarımız

haftaya hasta başladım kimseye bulaşmasın die maskeyle gezdim ama en zoru oğlum canımm ben de seni seviyorum ama yaklaşma demek oldu çünkü karşılığı hep anne bi keyeee yanağından öpcem oluyordu hasta olmak çocukdan sonra değişik zor 
Ama her şey geçiyor her şey bitiyor ne bitmedi ki şu dünyada değil mi
Hastalıktan sonra da işlerim sıkıştığı için az vakit ayırmıştım oğluma bugün vicdan yaptım proje de yarıyı geçince haydi dedim kendime kalk değişik bişey yapın ve yaptık amma da değişik oldular :) çok eğlendik işçiliği ben yaptım ama seçme ve kesme işlemleri oğluma ait






Bir sandık dolusu minik yumak yaptık siz de denemek isterseniz ben fikri Banu ablanın bloğundan aldım amma velakin fikrin sahibi Özden abimizdir minyatürlerini inceleyin derim çok keyifle takip ederim kendisini .Ama muhakkak bakın aklınız kalıcak garanti ederim .

Bunun dışında mı efenim annem pek durmuyor  durmasını da beklemem zaten de ben hiç bişi öremezken abartmasa da iyi olurdu hani :P


Bu hafta faideli yapabildiğim özencik olup pişirdiğim sütlaç ve de börekler sanırım :) Ki sütlacı da fırında yapcaktım vaktim kalamdı zaten sütlaçları değil de ojelerimi çekmişim yalnızca :)


ama börekler güzel oldu hani bu ara bir pırasa vitamini eksikliği yaşıyorum sanırım sürekli pırasa istiyor canım :)





topaç bilir misiniz peki :) ben bilmem adını bilirdim sadece  ben köyde büyüdüm çok oyuncak bilmem zaten bez bebekler ve de tabiki iplikler dallar çiçekler hayvanlar :)

ve tabii ki haftanın gündemi karneleeeer :) abisi karne alınca beraber bir tanede ufaklığa hazırladım efenim maşallah iki paşamada



allah başarıları daim etsin hayırlı insanlarla karşılaştırsın inşallah 5 sınıflar arasında 1. olmuş okulda oğlumuz benim izimden gidiyor diye böbürlencem genlerini benden almamış olabilir ama ahlak ve diğer şeyleri birlikte geliştircez inşallah :)


sevgiyle kalın ben bitmeyen projeme döneyim yorum bırakmaya çekinmeyin  :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar