Hayatta Güzel şeyler de oluyor

Etkinlikten ilk ay paketim geldi ki benim mesela bugün hiç beklemiyordum ama çok sevindim ilaç gibi geldi her ne kadar annem bir kısmına el koysa da :) motifler ve kitap benimmmmm
kıymetlimisss :)


bense kafamı dağıtmak adına karmakarışık bir projeye girdim


annem netten ip alınabildiğini ve de kapıya kadar geldiğini ve daha uygun olduğunu keşfedince yılbaşı torbamız bunlarla doldu :)


evde kardan kapalı kalan annem evde neyim varsa kılıf örme merakına kapıldı ilk nasibini alanlar da sandalyelerim oldu çok şükür ama çok cici oldular yaa



Evde oturup tüm gün tv seyredip yemek bile pişirmeyen insanlar var çevremde allah akıl versin babaannem boş duran sevmezdi biz de boşduran olmıycak şekilde yetiştirildik


babaannem deyince aklıma hep kilim tezgahı gelir ve çizdiğim bu resmi
bir yıl sonra kül oldu tezgah da , yılların taş evi de ...



çok hoşuma gitti burda dursun bu da :)


Yorumlar

Popüler Yayınlar