Bir Kitap daha bitti

Her odada mekanda ayrı bir kitabı okuyunca tabi kitap bitiriş hızım da oldukça düşüyor haliyle :)

haha fotoğrafta kitap dışında her şey çıkmış bunu instagram amaçlı çekmişim belli oldu bi dakka bu işi hemen çözelim :)



Kitap nilgün arkadaşımın ( bloğu burada ) şu an bir dolu hatun olarak yürüttüğümüz motif etkinliğimizin 2. ay teslimi teee istanbullardan getirdiği paketteydi :) ( kaçıranlar için detayı burda ) hediye kitapları kendime aldıklarımdan daha hızlı okuduğumu farkettim ilk ay paketiyle gelen kitabın 3 gün sürmüştü bitmesi :)
demek ki neymiş bana kitap hediye etmeli herkes :)


Kitap güzel bir roman; hikaye anlatımını beğendim, sevdiğim dönemlerden birinde güzel tasvirlerle sıkmadan gidiyor ve de mektup detayı çok çok hoşuma gitti :) Romantik kitap sevenlere tavsiye edebilirim.







Yorumlar

  1. Bitirmiş olamana sevindim.. Bi daha gelişe bu mesajı aklımda tutacağım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bititrdim tabiii ki üstüne bir tane daha bitiyor iş çıkmıyor ama kitaplar bitiyor bu ara

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar