Bir Günde ne Kadar Zihin Dağıtılabilir

Çoook çok :::)

Bu gün günlerden büyük paşamla Teknoloji merkeziydi :)
Bursalı olmadığımı araba kullanmaya başlayınca daha çok hissediyorum
nereye nasıl gidilir sürekli bi haritaya bakma ya da birine yol tarifi sorma ya da en basit haliye koklama usulü yön tayin ediyorum .
Bazen döndüğüm yerler tesadüfen doğru çıkıyor ya da doğru çıkana kadar dönüyorum :)

İnsanın büyümediği şehirde yaşadığı duygu bu sanırım ait olmayış ...

Neyse konumuz bu değil döneriz belki kahvaltımızı hiç de planlamadığımız bir şekilde yapıp teknoloji merkezine gittik.Bursa kitap fuarı alanının hemen ardında güzel bir oluşum ama çok da muhafaza edilemiyor anladığım kadarıyla bakımsız ve ilgisiz kalmaya başlamış bile sanki .



şehri çekmemiş miyim nere gitti o yaaa arkadaki platformda bursa var ve ulucami gibi bir çok yapı camdan yapılmış bu kenarda da termik ,rüzgar ya da güneş panelleriyle enerji üretiyorsunuz siz ve şehirdeki yapılar aydınlanıyor şehre elektrik sağlıyorsunuz çok eğlenceliydi :)

Bunun yanında paralel ve seri bağlantı tablaları vardı ve çok güzel yapılmıtı ama biz onla ilgilenirken onun fotoğrafını çekmeyi atlamışım ben de oynadım evet nolmuş severim elektrik devresi been dee :)


değişik çap ve yükseklikte çarkları dişlilerini denk getirip böyle işleyen sistemler yapıyorsunuz bu da eğlenceliydi 

burda da ellerinizin bulunduğu yerde yaptıklarınızla karşı panelde resim oluşturuyorsunuz bazılarında rehberimiz olmadığından amaçsızca eğlendik bunu neden yaptık pek anlamadık doğrusu :)


en keyiflilerden biri de bu hortum oluşuyor düzenekte çok güzeldi çok sevdik 


bunu 9d izlediğimiz extreme motor yarışı yerine sayın efendim :) çıkışta dizlerim azcık titrediğinden fotoğraf falan hiiiç aklıma gelmedi şahsen :D
Ben neden girdim ki yaaaaa dehşet bişeydi ürktüm bildiğin :)

çok koşturmacalı bir gündü ama büyük paşam için ve güzel bir gündü daha güzellerini Allah size nasib etsin inşallah .

Dün Ulucaminin yanından geçtik nurtenimle iki saat önce bombanın patladığı yerden zihnimi kapadım buraya ne kadar kötü bir duygudur.Kardeşim aradı ben oğlanlarla küçük kardeşimi ziyarete gitmiştim okuluna,antalyadaki kardeşim aradı sesi telaşlı abla iyi misin hiç bişeyden haberim yok tabi benim iyiyim noldu demeye kalmadan telefona aramalar ardı ardına düşmeye başladı .
Ben her gün nerdeyse ulucami civarndayım çünkü 
Allah yardımcımız olsun 












Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar