Önceki Cumartesiden Kalanlar


Elma çiçekleri


armutlar meyveleşmeye başlamış artık.

eriklerse artık dişe bile geliyor :)





ve kiraz çiçekleri de avuç avuç mutluluk sunuyor .



bunun adını bilmiyorum ama renk tonu çok değişik.


bu şeftli gibi bişeyin çiçeği yani bizim oralarda görmediğim bir ağaç tanıyamadım çiçeklerini :)



ve çam ağacı :)


toprakla uğraşmaya başlamanın yaşı yoktur :)


ve de stres atmak için yalınayak toprakta çimenlerde yürümek gibisi yoktur.




avuçta hafif ağrılar başlmaışken bir fincan çayın keyfi de ayrıdır tabii ki :)

biz cumartesi yine çalı tahtalı köyde idik :) oğğluma iyi gelen bir mekan ablalarla oynamayı seviyor temiz havayı seviyor ben de gönlünden hoşgeldin diyen insanlarla vakit geçirmeyi seviyorum :) ruhuna iyi geliyor insanın 



bu da benim saksılarımdan birinde filizlenen çiçek tohumlarım :) 


Yorumlar

Popüler Yayınlar