Bu blogger çıldırdı

Bi değişik heveslere girdi yaz günü yazgünü aldı bi milyon iplik çanta yapacaktı sözde sonra o ne ara sofie nin bahçesine dönüştü anlayamadı bile :)


şurdaki playlisti takip edebilirsiniz sonuç için ben daha ikinci partı bitirdim :)


part 1



bu da part 2

bundan sonrası bu kadar çabuk ilerlemez muhtemelen zira biraz daha renge ve de zamana ihtiyacım olacak o da yok işler çok yorucu geçiyor artık koşturmacalarla 
ama çok şeker bişey olucak bittiğinde yani bir gün biterse olacak :) innnşallah hadi dua edin bakalım :) güzel şeyler olsun hayatlarımızda artık lütfen ...






Yorumlar

  1. amin canım benim herşey güzel olsun hepimiz için ülkemiz için dünyamız için... ♥

    YanıtlaSil
  2. sophie ye bulaştın da iyi ettin bence.. harika oluyor canım benim ben çok beğendim renkleri de desenleri de ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de beğendim deseni :D renkler konusu birazcık muamma daha çok renk lazım bana çoook en çok renk

      Sil
  3. sana ne demeliyim bilemiyorum aklını çıldıran blogcu:))kolaylıklar diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim neslim valla bir kaç sıra sonra artık iplerinize sarkıcam hazır olun şimdiden :D

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar