Çılgın Renkler Aşkına

Şimdi ben neden buna başladım biliyor musunuz ?
Çünkü işlerden bunaldım kaçasım var da kaçacağım ısssız bir daha ve o dağda açlıktan ölmeyecek öldürmeyecek kaynağa ihtiyacım var yani kısır döngü çalışmamız gerek e minik bebücüğüm koca danam anam bacım gardaşım şeklinde kocaman da bir ailemiz oluncaaa noluyor öyle ıssız dağa falan kaçamıyorsunuz e noluyor işlere güçlere devam .

Severek yapmasam işimde soğutacak çok olaylara çok ilginç ama tanışmasaydım hayatımdan birşey eksilmeyecek insanlarla tanışmaktan da bunaldım .
İçimde birşeyler ya ölüyor ya da ölmeden odalara kapatılıyor benim tarafımdan.O kadar kilitli odam oldu ki hepsi çok ağır bile geliyor bazen ...
Amaaan diğer bloğa git serzen di mi seni mi çekicez şimdi demeyin bittiii :)

ben örüyorum her renk yeni bir güzellik katıyor sanki hayatıma ...

siz de örün bişiler yapın yapmanız gerekenlerin dışında sizi mutlu edecek bişiler yapın insanın ihtiyacı var yoksa o kilitli odaların altında eziliriz...


şu renklere baksanızaaaa



şaka bir yana her sıra başka keyif tavsiye ederim aklınızdan zorunuz varsa hadi artık ipleri toparlayın gelin de örelim beraber





Yorumlar

Popüler Yayınlar