Doğa

Ne güzel hediyeler sunuyor değil mi doğa bize ve yaz ne kadar bereketli bir mevsim :)

trabzon üzümleri olgunlaşmaya başlamış misss miss kokarlar bilir misiniz

bu da tombul siyah üzüm ama ilki kadar lezzetli değil bence :)


nasıl güzel görünüyor değil mi :)


domatese bayılırım ama ille yemek gerekmiyor şu bitkilerin arasında yürürken domatesin yaprakları kokar ya hani hah işte ennn güzel domates kokusu o an gelir burnunuza bence :)

bunlar da boncuk çeriler :)


işlemeye devam :)


çalışırken yapı sahibi bahçesinden tazecik toplayıp incir ikram etti yılın ilk incirini de yemiş olduk şükür :)
genelde ikram olmaz su bile vermiyorlar :) 
aç suzuuuz çalışıyoruz dermişim :P

şaka tabii ki yok öyle bişey ama ilk kez bu kadar izzeti ikram hürmet gördük hoştu arkadaşlar bi soğuk suyu eksik etmeyin riskli yapı tespitine gelen ekibimizden lütfen :)


toz toprak içinde olsa da anne tüm gün yorulsa da o kütüphaneye gidilir oyun oynanır Erkut oynarken ben de etkinlikte bizim kızlarla okuduğumuz kitabı bitirdim şükür çok güzel kitap okuyun okutun ama zor ilerliyor en azında bende ters zamana geldi belki ondan ama yavaş ilerleyen kitaplardan korkuyorum :)


kütüphanede kitabım bitince ben de bu şirinlerle oynadım özlemişim köy kurdum :)

sevgiyle kalın 








Yorumlar

  1. şirinler süper büyük bir köy kuralım ve bizde onlarla yaşayalım bacım yaaa

    kitabı bitirmene sevindim.. dediğin gibi herkesin okuması gereken bir kitap.. konuya girince ilerliyor aslında ama yoğunluğumuz olunca olmuyor çünkü olayları unutmadan konuyu tamamlamak lazım geliyor.. bende la'da öyleyim şu an bölüm bölüm okuyorum yoksa aklımda kalmıyor böylece de yavaş ilerliyor..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar