15 Ağustos 2016 Pazartesi

Part 4 Tamam Biraz Mola :)




çok keyifli bir örgü modeli çok beğendim 4. part bitti videolara göre 20 part var daha her biri 6-7 sıradan yolum uzun ama çok keyifli her sırada yeni bir örnek yeni bişiy yeni bi heves yeni bir renk iyi geldi bana tavsiye ederim siz de örün ...
cumartesi pek öremedim zira başka alemlerdeydim kış hazırlıkları diye bişey var bizim kültürümüzde ve ben çok seviyorum onları her ne kadar yorucu olsa da :)


erkutla şimdilik bu kadar daha yapılacak çok şey var ama bismillah dedik artık ufak ufak hazırlarız Allahın izniyle ...
yeni yeni şeyler de görüyorum nette onları denemek istiyorum kış hazırlığı olarak ama nasıl yapılır emin olamıyorum du bakalım öğrenir yaparız onları da :)

bu da son olarak Elif ablamın göznuru ile işlediği kolye ucuna  yaptıklarım bugün ona uyumlu bişiler uyduramadığımdan sabah takamadım ama hevesliyim bir gün takıcam muhakkak :) blogger olmak çok keyifli 






5 yorum:

  1. kolye süper ötesi:) hazırlıklar bizde de mevcut ve hiç bitecek gibi durmuyor..örgüne diyecek tek sözüm delisin sen:))ama harika oluyor yaaaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şarkıdaki gibi mi yani ''olmaz ki böyle çarpılmaz ki çıldırmışsın sankiii valla sen delisin delisin :D''

      Sil
  2. kolyeni güle güle kullan canım.. kışlıklar yorucu ama zevkle yeniyorlar
    lezzetli tükeniyor

    YanıtlaSil
  3. bu haliyle çok güzel yastık da yapılabilirmiş bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geneldw bu haliyle yastık yapıyor insanlar ben de yapmayı planlıyorum ama önce bir tam bitirmem lazım çıldırıyorum aşkından ;)))

      Sil