Ve Part 7 de bitti

Haftasonu salça yaptık kışlık kahvaltılık sonra mı tabi ben perte çıktım yattığım yerden örmeye devam bir de lego kulesi bu ara uzmanlıklarım bunlar :)




tabii koca kazanı kendisi karıştıramadı ama sabahtan gece karanlığına kadar uğraşımda maşallah benim oğluma kendi sıkıntısı dışında sıkıntı çıkarmadı ekstradan şükür buna da maşallah diyorum tekrardan 


bu makineden yoksa ya da hizmetini edinemiyorsanız salça işine bulaşmamak gerek bunu anladım ben :)



büyük sayıyla beraber hüp üzüm yiyip sohbet etti hüp üzüm dediğimiz kokulu trabzon üzümü ben çok seviyorum o da bu ara seviyor hüpletip kabuğunu çıkarması hoşuna gidiyor :)


gelelim sofimizeeee part 7 de pembe minnak güller ekledik bahçemize efenim


Sıra çevresi büyüdükçe meşakket arttı ama çok keyifli örmesi şimdiden ikincide ne renkler kullanırım diye düşünüyorum :)


sıra sıra örme işi bitince bu motifle de sıra dönebilirmişiz tercihe göre başladım ufaktan motiflere de battaniye iyice ağır oldu sanırım kiloyu geçti ağırlık :)





bahçeye her eklenen çiçekte daha mutlu oluyorum az buçuk delirdim :)




Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar