bişiler bişiler sayı milyon :)

biten kitap başlanan kitap la başlayalım


etkinlikte son birlikte okuduğumuz kitabın kötü tadını dilimden sildi hem de öyle bi sildi ki bayıldım kitaba ben romantik sıcak hikayeleri mahalle hikayelerini seviyorum bu seri o açıdan süper ama bu kez hikayeye erkeğin gözünden baktım çok da güzel oldu bence :)
etkinlik kitabını oo kadar sevmemişim ki bir fotoğrafı bile yok o kadar yani :)


buna başladım ama ne zaman biter bilemem zira ağır giden bişeydi ilki de öyle gelmişti bana ama biter yıl bitmeden hedefim var zira :)


evinize sonbahar geldi mi hiç ben güzel yürekli insanları seviyorum küçük şeyleri paylaşanları zira ben de küçük şeyleri paylaşmayı seviyorum kıymet bilir o insanlar :)

ve sofi yanında devam eden diğer örgülerimin başında geliyor smilena bulaştırdı benim içimdeki maymunu bu işe 

ilerliyor ama o da ilerliyor ağır aksak kör topal hayat ilerliyor sıkıntı şu ki öldüğümde bu yarım işleri kim toparlıyacak :D







Yorumlar

  1. ölünceki düşüncen benden de geçiyor:)) etkinlik kitabını hiç demeseydin iyiydi:))bitir de giy artık ceketi meraklardayım biliyorsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de meraklardayım hem de deli bi merak fakat ortada Erkutun da parmak bastığı bir sorun var keşke 10 tane elim olsaydı da örümcek olsaydım :D

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar