Haftasonu Biraz sonbahar biraz hüzün biraz örgü

Size de sanki her an değişik bir koşturmaca içindeymişiz gibi geliyor mu
sanki her an geçmeden ne kadar çok şey yaparsak o kadar karlı olcakmışız gibi hissediyor musunuz
sırf bu duygu yüzünden sevdiğim bir kitabı okurken saatin kaça geldiğine ezanın okunup okunmadığına aldırmadan devam ediyorum sanki o dünyada ne kadar kalırsam o kadar güzel bişeymiş gibi
ya da bir yerde beklemek gerekiyorsa da o anlarda başka bişeyle daha uğraşmam gerektiği ve eğer uğraşmassam hayatım boşa akıyormuş gibi hissediyor musunuz. bu yüzdendir ki o kadar çantaya ıvız zıvıra rağmen her gün çantaya bir kitap iliştiriyorum elimden geldiğince olur da bekletilirsem başka yerinden tutayım hayatı devam etsin duygusu var mı sizde
uykusuzum ve kafein yüklemesiyle çeneye vuruyor affedin şu an bekliyorum mesela ve size yazıyorum bu da bi çeşit hayatı ucundan tutmak değil mi :)


haftasonunun en iç açıcı fotoğrafını paylaşayım önce miss kokusu işlesin zihninize diye :)


ve en hüzünlü fotoğrafı doğanın kaçınılmaz döngüsü sonlar...


sonbaharın en güzel renkleri :)


motifçi hatunlarla yeni etkinliğimizin motifini belirledik trafiğe kalınca da denedim bir güzel bakalım nası bişiy örücez siz sürpriz olsun :) sırf takip edin diye arada uğrayın netteki evime diye :)


bir yerde boş durmak bana göre değil diorum ya misafirliğe giderken en az ipli örgümü yanıma alıyorum hem sohbet hem ilerleme olsun diye :) boş boş oturup tv ye bakmak bana göre değil ruhum bunalıyor durumdan ...



barbileri seven merak eden erkuta barbi alma fikrinde biryerlerdeyim :)


gece saat bilmem kaç ama çabucak sunum hazırladım :P
bu geyik nette beni öldürüyo şaka şaka erkuttan market arabasını istedim çocuk tepemde dikildi foto çekene kadar bir de bisküvi kaptı kira bedeli :)










Yorumlar

  1. bende bitiyorum bu sunum komedyasına :D bi bisküvi de ben kapaydım :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar