Film de izlermiiiiş cannnıııım :)

Oğlumun doğumundan sonra animasyonlar dışında evet çoğunu şahsen siviyorum ama film tadında çok az film izledim olmadı vakit uymadı saat diyelim :)

uyanlar arasında dün şu çok iyi geldi seviyorum ben bu tarz fantastik filmleri ve bu seri bence ilk seriden daha güzel olmuş daha daha ama daha çok devam filmi gelir inşallah :))

x man apocalypse  bence biraz daha fazla puanı da hakediyor ayrıca :)

bu seriyi baştan tekrar izleyesim geldi artık çalışırken falan açarız yapcak bişey yok :) Erkut afantastik olayları anlatmak zor oldu çizgifilmleri bile zor açıklıyorum bazıları hakkaten saçma arkadaş çocuğa yapıyorsunuz yaaa az dikkat az özen di mi ama
bir tanesinde kocaman harflerle söylenen şu cümle hala aklıma bir şeyi göremiyorsan duyamıyorsan dokunamıyorsan yok demektir ne demek oğlum bu saçma cümle nedir yaniii (o film horton adlı aslında çok da sevdiğim bir animasyon ama çocuğa izletirken bazı cümleler daha bir özenli takılıyor dilinize müdahale ediyorum ki söylendiği gibi kalmasın zihninde diye)


az kaldı çok çok az :) sonucu hepberaber sarmalamamıza :) 



Yorumlar

  1. bende severim güzel yapılan animasyon filmlerini zevkli oluyor izlemek :)Ellerinize gözlerinize sağlık renkler güzel :) güzel günlerde kullanın sarılın inşallah sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. evet ve en çok beğendiğim son zamanlarda yapılmış film ters yüz sanki böyle karşımdaki robotmuş ve bir kaç küçük robotcuk kontrol ediyormuş gibi düşünmek bazen sinir bozucu durumları atlatmaya yardımcı olabiliyor :)

    YanıtlaSil
  3. Daha basit animasyonlar dönemindeyiz biz ama yetişkinlere uygun animasyonlar da güzel bazıları normal filmlerde. Daha çekici oluyor. Bu filmi bilmiyorum ama x man ise seyredilir ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. x man evet ve yeni seriyi izlemediyseniz başından izleyin fist class :) dan başlayıp bence iyi iş çıkamrışlar horton da güzel ama soyut kavramları özellikle de Allahı anlatıp sevdirmeye çalıştığım dönemde böyle bir cümle ban açok kafa karıştırcı geldi horton filminin gerisi güzel rengarenk ve eğlenceli çocuklar için :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar