Sevdiğine sözü olan bir kilim dokur temalı projem Sofiesuniverse bitmiştir :)





modelde küçük motiflerle bir kaç sıra daha var ama temel olarak bu kadar :)devamı opsiyonel ve şu an bana hakikaten opsiyonel o motifli kızım :)
130 cm 22 renk gramını da öğrenicem üzülmeyin :) ok ben takıldım ağırlığı mevzusuna ama onu da bilicem bilebileceğim şeyleri bilmemek seçenek değil bana
ve tabii ki final için de Erkutlu poz olmzasa olmazdı 
örmeye karar vereniniz var mıı haydi benle örün bu ilki hakikaten de aşk ileydi ve de şu türküyle sevdiğine sözü olan bir kilim dokur 
ne severdim bu tüküyü ve ne de güzel oldu bu battaniyeye :) sanırım duvar halısı olacak zira ordan oraya sürüklenmesine tahammül edemeyeceğime karar verdim bak gördün mü bir maddeye daha sevgimi harcadım gitti :)


Yorumlar

  1. Hayırlı günlerde "kullanın". :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanın kullanın. Daha güzellerini de yaparsınız inşaallah. :)

      Size bir şey hediye edeyim.

      Buraya tıklayın.

      Ben çok ziyaret ediyorum bu siteyi. Her türlü kitap dergi var. :) Bazıları indirilebiliyor da.

      Sil
    2. bu nasıl güzel hediyedir böyle gece gece gözüm döndü resmen :) ip tığ bürüdü gözümü :) ama çalışmam lazım elimde proje var kullanmıcam muhtemelen ama duvara asmak da kullanmak her gün göreceğim bakacağım olmaz mı kıyamam yaa ben onu biri yere atsa kızarım bu da mantıklı değil o bir eşya öyle kıymeti haketmiyor duvarda dursun yeter :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar