Yine Karışık Hava durumu


nora okumayı özlemişim hele detektif dallas ı ama yanımda taşımak için ağır geldi ve öyle saçma koşuşturmalar içerisindeyim ki evde bile pek ilerlemiyor :) ilerlemesin ilerleyen her şey bitiyor...


bu mu lazım olan bişiydi ona da başladım haliyle bi şekilde yanımda taşımak için o da ağır bir kitap uykusuz geceler için beklemede kendisi de :)


ve evvet yanımda taşımalık bir kitap onu okuyorum bekleme anlarımda en azından bu biter onu biliyorum ama bekleme anlarımda hep direksiyon başındaydım bu hafta yani o da bitmedi :)


bunlar erkuta ördüğüm eldivenler uyuyan bay kuş ve deniz anası hadi ama tabii ki ahtapot :D


bir ara şunu da yaptık renklerle oyun da oynadık iyi geliyor ama aması da var hani ...





Yorumlar

  1. merhaba yine ben :) sophies universe için ipleri nereden alıyorsunuz diye sormaya geldim de :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben 12 apple ip kullandım geri kalan 11 renk daha kullandım onlar pamuk iplik gr la sardrdım ama keşke tüm renkleri sardırsaydım

      Sil
  2. ah o eller, yenilesi.. üçden az olmamalı zaten okunan kitap sayısı :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar