Mahsur Kaldık demiştim değil mi

Dün oğlumu bir kaç saat bile olsda kreşe götürmek zorunda kaldım

kreşimizin bahçesi bu durumdaydı 






ne kadar da beyaz öyle değil mi : )

Ankarada geçirdiğim iki yıldan beridir bu kadar kar hiç görmemiştim bu nasıl bişeydir demek geldi içimden kapımda 60 cm kar var yaaa :)

karda kışta evde tıkılıp kalınca örüyorum okuyorum güzel uyuşturuyorlar zihni

etkinlik için 2. ay motiflerim bitti mesela üçüncü ayı örmeye başladım bile :) aahhaha sadece bir tane ördüm kenara koydum 




bunlarla da bişiy yapıcam bitmeden söylemem kii :) biterse hep beraber bakarız olmuş mu diye :)
okuma şenliğine ne gazla girmişim 3. kitabı bitirdim 4. yarım baya kategoriyi de doldurdum planlar yaptım falan :) bu yıl 50 kitap okuma hedefim bu etkinlikle olacak gibi 


şu an için listem böyle ilerleyen günlerde değişir mi değişebilir tabii ki :)



hem örüp hem nasıl okuyorum :( burada suratını elleriyle kapatan maymun şekli cuk otururdu şahsen :)


eveeet sofi içeren 3. projem bu ama ne olcak söylemem ki sır şşşş


şimdi siz bu yazıyı okurken ben eski bir binaya performans analizi yapabilmek üzere okunmayan projeyle bakışıcam daha bir süre...

sevgi, ve huzur dilerim size...

















Yorumlar

  1. Ne güzel kareler Çöp kutusu en ilginçi olmuş :)) Örgüye devam ellerinize emeklerinize sağlık efendim keyifli okumalar dilerim :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çöp kutusunu görünce anlamıştım bunu herkes görmeli ;)

      Sil
  2. Okullar tatil oluyor ama işler tatil olmuyor değil mi? Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım benim
    keyifli okumalar dilerim.. listene kitap alacak olanlar baksın bence :)

    arabaya da ayrıca bayıldım kaç kova sıcak suyla açılır acaba merak ediyorum:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar