Mavi Bir Dünya Yaptım kendime

Projelerle kafayı buldum iyice kurtarmadıklarında anlık uğraşlara yönelip kafamı boşaltmak istiyorum
bu tam biçilmiş kaftan oldu çünkü öremiyorum ellerim tutmuyor şu sıra zorlayalım bakalım bünyeyi nerde çatlar :D



hayalimde canlandırdığımdan güzel bir sonuç çıktı ortaya elimde başka ebruli ipler olsa onlarla da işlemeye başlayacağım bundan ama elimde yok ne yazık ki 
Bu bile yoktu aslında :) örgü ipini pıncıklayıp da yaptım 

ama dur tam da şı anda aklıma deli bir proje daha geldi bununla ilgili çoook yakında beni bekleyin anacım 

kafamda deli fikirler lay lay lay laaay ...



Yorumlar

  1. muhteşem mavi bir dünyaaaa
    hayaller hayaller bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) hayaller olmasa nasıl devam ederdi dünya :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar