Kendi Sünger Bop unu kendin yap DIY'I :)

herşey sarı bir fikirle başladı 


sonra biraz hareket kattık 



ve hızla şekillendi sonrası :)




biryandan ağzını dikmeye çalışırken bir yandan içini doldurmak için sabırsızlanan erkutu eğlemeye çabam neticesi yamıcak ağızlı bir sünger bop umuz oldu :) 


bu birşeyi değiştirmedi çok sevdik her halukarda


tabii ki uyku arkadaşımız oluverdi ilk akşamdan 


pantolonu henüz olmadığından okula giderken battaniyenin altından çıkmamasını sıkı sıkı tembihledik :) battaniyeyi kenardan içeri bile kıvırdı ..
 kıskandım 
ciddi söylüyorum 
üşüyorum annecim üzerimi ört desem bu kadar özenmez çok kıskandım 
çok pis kinlendim süngercik sana hırrr :) 

Allah kimseyi histerik anne kalbiyle sınamasın işte böyle emek verip yaptığınız şeyi parçalıycak duygular uyanabilir bir anda içinizde . :)

bir ölçümüz falan yok bulduğum parça sarı polar yetesiye nolur nasıl en az zayiat çıkarırım ortaya diye kestim gelişine hepsi uydurmasyon :) 
belki ayak ve pantolonu da olur bilemiyorum 
hake - derse neden olmasın 
iğrenç esprimi de yaptım tamamdır ya iki erkek kardeşle büyümek ne gıcık bişiy dile neler neler pelesenk oluyor böyle :)
sevgiyle kalın 






Yorumlar

Popüler Yayınlar