Hadi Kızım Ha Gayret

Bu motifleri geçen yıl örmeye başladım .İplerim kaşmir ip reyhanda bu ipleri kilo ile satan bir yer var kaşmir ipin dokusuna bayıllldım amma gel gelelim ipin katı benim elime göre olmadı çok ince kaldı ve motifleri niyetine girdiğim hırkaya yetecek kadar çoğalamadı ne yazık ki öyle olunca da elime aldım bıraktım elime aldım bıraktım hadi kızım bitir artık deyip gaza geldim iki motif ördüm bıraktım sonra bu baktım instagramda bir moda motiften kıyafetler ooo neler neler dedim kızım al şunları eline bir yere uyarlar



bel kısmını şişle öreyim dedim ama orda hadi kızım da işe yaramadı ince ip ince şiş ve zaten şişle örerken ağrıyan bilekler coştu mu daha fazla burda da can arkadaşım nurtenim yetişti imdadıma belimi örüverdi şimdi astar ve etek ucu oldu muydu tamam olacak inşallah bitmiş haline de dengeli bir fotoğraf çekebilirseeeem ooooh mis mis :)

hadi kızım ha gayret deyip elinize aldığınız ne varsa su gibi bitsin inşallah :) 

Yorumlar

Popüler Yayınlar