Takıntılar Götürsün Beni ( Örgülerimle ) Bol Fotoğraflı


Sophies universe diye google youtube a yani kime sorsanız anlaıtmını gösterir size Dedri ablamız o kadar paylaşımcı ki nette youtube satır satır anlatımı var tavsiye ederim yapın çok keyifli ama bu çiçekli olan model tam olarak sofi değil.içerdeki çiçeğin adı crocodille flower onu sofiye entegre ettim neden yapılabilir geldi yapan vardı ben neden yapamayaydım yeteri kadar manyak da hissediyordum vesselam oldu bitti maşallah :)


en son sırası beklemede çünküüüü yetiştirmek üzere yeni bir işe yelken açtım ama bitecek tabii ki bu sofi karelerimden 9 oldu sanırım en az 3 en fazla 7 tane daha yapıp birleştireceğim deeeeev bişey olacak sonuç 


bu pembe renkleri kombinleyişimin sofi karesi önceki yazımda mevsim temalarımı ve de ebruli ipi görmüşsünüzdür :)



du bi saniye yaaa bu kareyi bitirmişiiim öteki yarım eveeeet :)



krem rengi de bitenler arasında 



ve tabii ki renkleri çok çok karıştırdıkça artık kombinasyon yapmakta zorlanıyorusnuz bu noktada da nette şu şekilde manzara fotoğraflarını ipliğe dönüştürüp kombine yapma tavsiye fotoğrafları var ben bundna faydalandım dahası da var geride 




siz de eldekileri uyduraraktan yapabilirsiniz


bu karenin son sırası beklemede işte


veee soif karelerine başlamadan çoook önce kalbimi kazanmış ipler şimdi yoklar ühüüüü 

yarn art jeans bu ip ve ben ba yıl dım ipe enfes bir dokusu var ve de örülüşü çok keyifli alize koton gold ile aynı kalınlıkta ve dokuda oluşları renk seçeneğini arttırmaya çok yardımcı oluyor çünkü ikisinin kartelası birleşince manyak renkler çıkıyor ortaya :)

sevgiler 








Yorumlar

Popüler Yayınlar