Örgü Gül Battaniye

Pixcel pixcel yapılan bu battaniyelere bayılıyorum eldeki birkaç yarımı bitireyim yeniden bunlardan öreceğim çok seviyorum çünkü örmeyi .Ördüklerimi koyacak yerim yok hediye etmek bağışalamada da epey ilerledim doğrusu şimdi birkaçından başlayıp satacağım artık hoşunuza giden bişey olursa alabilirsiniz ya da sizin dileidğiniz renklerde örebilirim :) ben her halukarda öreceğim sonuç itibariyle :) Oğlum da beyan ettiği gibi örgülerden kazandığım paralarla yeni legolar alabilir miymişiz :) Alırım oğlum dedim yani lego vakfımıza katkılanız için şimdiden teşekkürler




bayılarak ördüğüm şeyleri saklayacak bir depom olsa keşke ama yok :) 

zaten olsa da muhtemelen istifçilikten ölürdüm :)




Yorumlar

  1. Ne kadar hoş görünüyor, benim de öresim geldi. Çok güzel olmuş emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haydi başlayın :) hatta güzel bir örnek bulursanız beraber yapalım :)

      Sil
  2. Güzel olmuş ellerine sağlık, ben de hep hediye ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hediye ettiklerimin kıymeti bilinmeyince artık etmiyorum küstüm o işe de

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar