Filografi Çalışmalarım 10 - Bir Kadın Hayal Et Saçında Kelebeklerle...


malzemelerimizi hazırlayıp bismillah deyip başlıyoruz :)


373 tane çivi bir kelebek  ediyor gerisini bakıcaz artık 
neden saydım çünkü çakmak o kadar uzun zamanımı aldı ki merak ettim kaç tane çaktım diye :) 



arada okuma etkinliğimi çok boşladığımdan ortak kitaba başlayınca ben de eklendim artlarısıra :)
ritimsiz ruh bitti dram zor bir hikaye ama okutuyor okundu bitti 


29. oda ise gerilim olarak başladı bakalın nereye bağlanacak bu da bir macera instagramda da dediğim gibi sonuçta hayat hep bayram değil ...
Bu kelebekli kız ilk siparişim inşallah gerisi gelir çok büyük keyifle yapıyorum bunu bana ulaşabilirsiniz gençler size özel bir şeyler çakayım :)



Yorumlar

  1. İade-i ziyarete geldim :)
    Çok az rastladığım çalışmalarla karşılaştım, adının filografi olduğunu da sizden öğrendim. E inşaat mühendisine de çivi çakmak yakışır diyeceğim ama onların da çivi tabancaları çıktı. Bu arada ben de mimarım, eşim inş. müh.
    Kolay gelsin, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoooşgeldiniz ben de banu ablanın izledikleri listesini takip etmeye çalışıyorum tembellik onun liste hep güncel ve güzel yazanlar var napiim :) hep beklerim hep gelin :) şu ara projeler biraz yavaşladı ben de kendimi sanata adadım napiym boş durmak yapıda olmayınca :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar