Haftasonu Karması

Uzun zamandır ziyaret edemediğimiz büyük teyzeleri ziyaret ettik insanlar bekliyorlar bazen kendi içimize o kadar dalıyoruz ki ve her şey o kadar yokuş oluyor ki insan kendi elini kaldıramıyor ama yapmamak lazım tabi dalmamak lazım o kadar bahanelere hayat çok çabuk geçiyor


iki fincan kahve hazırlamaya girmiştim mutfağa bahçede bakılan en az on kediden tam da mandalin renklisiyle karşı karşıya kaldık çok tatlılar cana yakınlar ve sevildiklerini bildikleri için belki de sevgi dolular tabi kedilerle aşkım cam ardından sürüyor arada kaçamak sevsem de çok çok yaklaşamıyorum ahhhaahhh nerde benim kedili günlerim hayat al sana alerji diyor ve güzel birşeyi söküyor hayatında bir çok şeyde olduğu gibi zamana yeniliyoruz...


sonra genç bir çift var arkadaşlarımız ikeaya gidelim dediler e gidelim de ikae dediğin bize ev dekoru satın alınan yer değil ki çocuğun oynadığı mekan bize o oyun alanındayken ben de dışarda etkinlik motiflerine tam gaz devam :)


sonra dekorasyonlara baktık tabi ki benim gördüklerim örgü temelli olanlar ve ilk tepkim allah aşkına bu o kadar para denir mii örerim len bunu halkalarım da var hattaaaa :) serzenişlerim arasında oğlum ve eşim çekiştirerek olay mahalinden uzaklaştırdılar :P 


bir motif 15 gr mış :) ör ör atraksiyon olsun diye bir de ölçtüm işime yaramayacak bir bilgi edindim sizle de paylaşayım :))


huzur mu her yer oyuncakken örmektir :P


tabii ki birlikte de örüyoruz :) bu ahşap şeyle çocuklara bir şeyler örmeyi yurt dışında okullarda ders olarak öğretiyorlarmış sabır ve bir şeyleri sonuna kadar devam ettirme duygusu belki de aşılanıyor çocuklara bilemiyorum bunu uzmanlar bilir ama ara ara çıkartıyorum ve örüyoruz geçen sosyal medyada bir projede gördüm , doğuda bir okulda emin değilim neresiydi çok fazla şey okuyorum çünkü çocuklar yoğurt kovaları ile bu örgüyü örüp atkı elde etmişler ve başka okullarda ihtiyacı olan arkadaşlarına hediye etmişler ne kadar güzel bir proje değil mi sizce de .
Çocuklarımız doğru insanlarla karşılaşşın inşallah 


dip not: bu bir bant yayınıdır ben şu an ofis toparlıyorum koliliyorum istifliyorum ve halen kararımı sorguluyorum hayat adil davranıyor belki de ben görmüyorumdur...


iyi davranın kendinize en başta siz...


Yorumlar

  1. Kolay gelsin. Konunun özünü bilmiyorum ama vardır her işte bir hayır. Buna yürekten inanırım ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim belki yazarım ya da kayıtlarda yer almasın die üstünden atlarım şu sis bir dağılsın da önümüzü görelim mevzuuda 😌

      Sil
  2. kediye ve ördüklerinize bayıldım...keşke ben de becerebilsem....çok yeteneklisiniz...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim öğretebilirim aslında ;) sen yeter ki yapmak iste

      Sil
  3. O değil de küççük bir çocuk koltuğu vardı oğlum oturdu oynadı eğlendi falan 820 tele imiş sesli küfrettim dayanamadım şaka olmalı bazı şeyler ,

    YanıtlaSil
  4. Çocuklar için ne güzel bir çalışmaymış. Dediğiniz gibi sabrı aşılamak gerek çocuklara ve üretmenin güzelliğini. Çok güzel şeyler yapıyorsunuz gerçekten. Bir de kediyi çok sevdim. Alerjiniz olması kötü. Bende o sarıya benzer küllü sarı renkli kedi var. Kediler ayrı bir dünyadır bana göre. Teşekkürler bu renkli paylaşımınız için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim kedim de çok tatlıydı 4 yıl kadar bir kedim vardı iran prensi aaahhh prensim çok seviyorum kedileri :)
      çocuklarla ilgili özendiğim o kadar eğitim var ki ahh ahh

      Sil
  5. Kolay gelsin güzel uğraşılar peşinde olmak keyiflidir

    YanıtlaSil
  6. ayyyy hep böyle eğlenceli yaz seen hihihi :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar