11 Şubat 2019 Pazartesi

İstridyesel Mimler

Blog yazmaya başladığım ilk yıllarda o kadar çok mim dönüyordu ki ortalıkta bir dönem takip ettiğim tüm blogların yanda uyarıları oluyordu mim yok bişey daha yok bak unutmuşum :P Blog trafiğimi çok sallamadığımdan ve de tema budur diye bir temam olmadığından bloğumda mim cevaplamaktan soruları da seversem tabii ki memnuniyet duyarım ve dün o kadar hareketsizdim ki birileri blog yazmış mı diye sürekli okuma listemi yeniliyordum o ara  sevgili istridye avcısı   nın kocaman bir mim başlattığını gördüm beni de almış büyük listesine ben de ilk aklıma gelenler şeklinde yapayım dedim mimi :) yaaani beğenmeyen paşa oğluna almasın diye bir laf var ya mim sevmeyen okumasın yapmasın di mi ama :)

İstiridyedeki sorular :

- Negatif olayları pozitif açılımlarla yorumlayıp olumlama yapmayı sever misiniz ? Evetse neden, hayırsa neden ? 


Hayır sevmem negatifse negatiftir ona göre kendimi ayarlarım polyannacılık yapmak kendini kandırmak gibi geliyor şu dünyada kendine dürüst olamayacaksan kime olacaksın ki ayrıca da negatife bununla başa çık ve ilerle ... o başa çıkma süresi en önemli derslerin alındığı süreç bence 


-İnsanları sınıflandırma eğilimi hakkında neler düşünürsünüz ?


sınıflandırma eğilimim yok ama bir iki davranışından sonra bir rafa kaldırma eğilimim var , cahil insan sevmiyorum ve  kör takipçi 


-Sizce herkes birbirine benzeseydi nasıl bir dünyada yaşardık ?


korkunç olurdu benden bir tane daha istemezdim ayrıca benim nurtenime ihtiyacım var hayata başka bakış açılarındna bakmaya bana umut verecek cümlelere göremediğim güzellikleri gözüme sokacak birine 


-Doğum ve ölüm hakkındaki düşünceleriniz nelerdir ? 


ikisi hakkında da herhangi bir söz hakkımız yok ki...
doğurdum diye oğlum benim değil öldü diye kimse de yok olmuyor sadece hasret çekiyoruz çünkü parçamız ama hiç bir söz hakkımız yok ..


-Karakterinizi bir hayvana benzetecek olsanız ne olurdunuz ? Neden ?


sincap :) hızlı hareket etmeyi seviyorum ve sabırsızım :)


-Bir  yazarla (Ölmüş ya da yaşayan olabilir) bir hafta sonu geçirme hakkınız olsa kiminle olmak isterdiniz ?


yazar bak bu zor işte , sırf yazdıklarını sevdim diye biriyle iki gün geçirmek ister miyim bilemedim yani karakteri çok saçma olabilir ki :P  isteyemedim vallahi gizemli kalsın , zira tanıyınca sırrı kaçıyor bu radyo programcılarını tv de görmeye başladıktan sonra dinleyememem gibi bişey 


-Yaşamınız bir sinema filmi haline gelse, ismi ne olurdu ? Neden ? 


hızlı ve köfteli :P şaka bir yana bilinmezin savaşçıları :)  olur muydu acaba ama kendimden başka kimseyle de savaşmıyorum ki :) hertelden maceralar  belki  meraklı hatçe ve tayfası :)  benim filmim başrolü hakediyor olmalıyım ha :) 





güldük eğlendik bir pazartesi için gayet keyifli oldu bence bu mim bugün diğer yazımı okumayı unutmayın hatta diğer yazılarımın hiç birini okumayı unutmayın yorumlarınızı ben okumayı ve cevaplamayı unutmuyorum :) 
mimi goncama ve de  nilgünüme gönderiyorum haydin kızlar bloğa :) 

sevgiler
not: fotoğrafı evet ben çektim o parmak da benim ama mekanı anımsayamıyorum kitap halil cibran olabilir onu da anımsamıyorum epey olmuş vakit anımsarsam yazarım sevgiler 






30 yorum:

  1. ilk cevap :))
    pollyanna olmak çoğu zaman yorucu haklısın
    yaradılış her olayı olumlu yanından bakan biri olarak bu cevap tokat gibi geldi :)))
    Mimler tanımayı sağlıyor blog yazarlarını seviyorum

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. kendimden bahsediyordum ama ben :( hayata herkes farklı bakıyor ben gerçeklerle yüzleşmeyi severim süpriz sevmiyorum kötüyse öyle bilip geçebilmeyi tercih ediyorum bilmem ki çok mu sert anlattım kendimi ama en en yakın arkadaşım polyanna gibidir severim polyannaları o ayrı :)

      Sil
  2. güzel sorular, güzel cevaplar.bende yapacağım bakalım.

    YanıtlayınSil
  3. Pazartesiyi güzelleştiren keyifli bir yazı olmuş :D Rafa kaldırmayı hepimiz öğrenmeliyiz daha sağlıklı bir hayat için :D

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. sağlıklı hayat için evet rafa kaldırmayı öğrenmek gerekiyor kesinlikle

      Sil
  4. Hahaha seni sincap seniiii :)

    YanıtlayınSil
  5. ''Hızlı ve köfteli''güldüm valla :)

    YanıtlayınSil
  6. ben bir yazarla vakit geçirecek olsaydım Yaşar Kemal'i seçerdim ya da Can Yücel

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. mim i cevaplamalısın o vakit bak yazzar bulmayı beceremedim ki ben )

      Sil
  7. Çok keyifli olmuş. Cevaplara bayıldım:))

    YanıtlayınSil
  8. İstiridye avcısı güzel sorular hazırlamış.
    Cevaplar ise harika.
    Kalemine yüreğine sağlık

    YanıtlayınSil
  9. Sorulara samimiyetle cevap verilmiş güzel mim olmuş

    YanıtlayınSil
  10. Sizi görmesem de Sincap tabirinden kafamda bir şekil canladı:))

    YanıtlayınSil
  11. Yanıtlar
    1. yaaa o mu demek yanii. sokakta bizleri takip eden kör sokak köpekleri ni mi sevmiyoon. yukarda sen demişsin yaa, cahil insan sevmiyom bir de kör takipçii :)

      Sil
    2. bir kişi azcık güler yüze tatlı sözle o sokak köpeğini peşinden getirip de onu uçurumdan attığında gözü gördüğü halde kkanmış ve takip etmiş oluyor ya hani , gözü gördüğü halde nasıl olduğunu anlayamadığım bir sebepten akli melekelerinin dumura uğraması ya da artık etin tadına mı kanıyor hoş sözün tonuna mı bilemediğim bir sebepten o uçuruma yürümekten geri kalmayanlar oluyor ya hah işte ben o kör takipçiyi sevmiyorum illa bir sahibi mi olmalı insanın şükür ki akıl verilmiş ama illa bir sahip illa bir akıl üfleyicisi mi olmalı Allahın bahşetiiği aklı kullan da kanmasana neyse yaaa tatsız mevzuya girdim sanırım boşverelim

      Sil
    3. ah evet anladım. oluyo işte insanların boş anları, ait olma ihtiyaçları, tutunma ihtiyaçları. bir tarikatta örneğin, kendini aynı anda öldüren yüzlerce insan olmuş, amerikada. ivit kolay değiiil güçlü olmak yanii :)

      Sil
  12. sevmek:)
    nurten seni cok seviyor ve ne güzel böyle hissettirdiysem:)

    YanıtlayınSil
  13. mim'i alıp gitmişim cevap da vermişim de niye yorum yazmamışım bilemedim :)

    sanırım yayınım cevap niteliği taşıdı da ondan :)

    sevgiler ♥

    YanıtlayınSil