şubat 11

son zamanlarda okuyup bitirdiğim hangi kitabın yorumunu yazsam mevzumuz böyle zira

11. Son zamanlarda okuyup bitirdiğin kitabın yorumunu yazabilir misin ?

biraz boşladım galiba kitap okumayı haftada en az bir tane biterdi bazen haftasonunda ama şu ara çok da canım çekmiyor gibi, bakalım dönemdir geçiyor bu dönemlerde sırça köşk okuyorum ama bitmedi


Son dönemde okuduklarımdan momo dan bahsetmek istiyorum en etkileyici parçalar onda vardı hele ki gri adamların momoyu yanlarına çekmek için bagajdan kocaman pahalı bir oyuncak bebek çıkarışları ve momonun iki dakika sonra bebekle ne oynayacağım sorusu üzerine yeni kıyafetler getirmesi olmadı erkek bebek getirmesi bu şekilde momoyu bu oyuncakların harika arkadaşlar olduğuna inandırmaya çalışması çok etkileyici . ikna olmuyor momo çünkü gerçek arkadaşlarını seviyor gerçek arkadaşlarıyla yarattığı hayal dünyasındaki maceralı oyunlarını seviyor .
Bir çocuğa geniş hayal dünyası ile nasıl vakit geçirebileceğinizi öğretebildiğinizde başka birşeyle bunu egale edebilmeniz çok zor çünkü ..

güzel bir kitap, okumayanlara tavsiye ederim 
ve zaman üzerine bir kitap aslında hayatta istediğimiz şeyler karşılığında ödediğimiz en kıymetli bedel zaman ve hiç tartmadan harcıyoruz ...
dikkatsiz ve de umursamazca sanki sonsuz bir kesemiz varmış gibi ..

zamanımızın bir sonu olduğunu bilerek bu kadar umursamazca harcamamız çok garip değil mi sizce de  :) 
kitap yorumu üzerinden felsefeye de girdim :)

sevgiler

not:fotoğrafı özellikle bu kompozisyonla çektim çünkü oğlumun en sevdiği oyuncaklardan biri ama para verip özellikle almadık peşine düşmedik çok küçükken aldığım pijama takımının hediyesi idi ne pahalı ne de özel markalı bişey herhangi bir yerde reklamı da yok ama o kadar bizim ki :) o kadar bizim olabilir çok kıymetli :)


Yorumlar

  1. Kompozisyon çok güzel, özel oluşu daha da güzel :) kitap önerisini derhal aldım, içeriği aslında çok düşünmediğimiz ama düşünmemiz gereken en önemli şey olunca ilgimi fazlasıyla çekti, yeni haftanız güzel olsun... :)

    YanıtlaSil
  2. Benim de en sevdiğim kitaplardan biri, tekrar okunabilecek kitaplardan. Ayraç da çok güzelmiş ayrıca :)

    YanıtlaSil
  3. Mono hep övgüyle bahsedilen bir kitap oldu. Anlatım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Momo benimde beğenerek okuduğum bir kitap, hatta yazısını da yazmıştım.

    YanıtlaSil
  5. Momoyu uzun zaman önce okuyup sevdiğimi hatırlıyorum ama tekrar okumam gerek sanırım çünkü çok net hatırlayamıyorum. Ayrıca oyuncakların çok sınırlandırıcı olduğuna katılıyorum, hayal gücünün yerini tutamazlar :)) Kardeşimle küçükken ne zaman oyun oynasak oyuncakları dizme aşamasında sıkılmaya başlardım. Ben hayali oyuncaklarımızla oynama taraftarıydım çünkü hayali olunca her şeye sahip olabiliyorduk :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oku bence de ve evet oyuncaklar bellii kalıpda tutma eğilimindeler

      Sil
  6. Zaman ne kadar değerli ,,ne kadar da kolay harcanıyor yazık.
    Momo "güzeldir.
    Oyuncağınız cok siriiiin.(olsun eminim çocuğunuz için cok anlamlı bir oyuncak)
    Bende ilginç buldum...

    YanıtlaSil
  7. Momo benim okuyamadığım kitaplardan. Başlayıp bir iki sayfa okuduktan sonra bıraktım kenara. Sanırım bir zamanı var ve başucumda zamanının gelmesini bekliyor ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar