13 Şubat 2019 Çarşamba

şubat 13

muhtemelen takip ediyorsunuzdur, yalnızca güzel şeyleri ben biliyor olamam amaaa günün konusu

13 Bugün görsel zevk günü, bakmaya doyamadığın instagram hesapları ile tanıştır bizi.




çok sevdiğim blogger ablamın hesabı    begonvilli ev bloğu :) biz burda donarken köpekleriyle çok güzel doğa fotoğrafları paylaşıyor ben de ormanda geziyorum sanki çiçeklerin ilk uyanışlarını keşfediyorum :)




mantarlara çektiği muhteşem makro fotoğraflarda tanıdığım sohbeti de fotoğrafları kadar sıcak bir arkadaşımız  thraciandiscoveries  doğa gezilerine çok imreniyorum kıskanıyorum hatta :P 



açtım önüme instagramı son foto yüklemişlerden seçiyorum dolayısıyla adam kayırma yok arkadaşlar burda 3. olarak bir uzman doktor abimiz  geldi süreyya seneldir   abi gerçekten feyz alınası fotoğraflar çekiyor tabii işini çok iyi yaptığından ülkeleri geziyor eğitim veriyor bak kıskanç yanım gene ortaya çıkıyor :) hem takdir edip hem nasıl kıskanabiliyorum arkadaş yaaa :P

muhteşem rekleri kullanıp onları ellerinden işlerine dökenlerde iki tavsiyem var 

birisi sunörgü içiniz açılıyor bakınca 

biri de littlebluehook  muhteşem işleri var 

burdan sonrası içimdeki çocuk :) zira üçü de karikatür hesabı :P

evde cat başınayı çok seviyorum çok güzel esprileri ve çizimleri var  

bobo nun çizerini takip ediyorum zira bobo çok datlu yudulası bir köpek 

ve bir de çiftlerle ilgili hayran olduğum çizer var jude devir esprileri çok yerinde ve çizimleri de güzel daha ne olsun 


karmakarışık ruh halim burada da kendini gösterdi efendim sevgiler :) 

10 yorum:

  1. Ay evet Süreyya Bey nasıl güzel şeyler paylaşıyor, hem fotoğrafları hem de ekledikleri yazıları.. Bazen bir cümle yazıyor tam ihtiyacın olan şey oluyor, gelip kalbine dokunuyor.
    Diğerlerine de baktım, ay hepsi çok güzel 😊

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Güzellikler paylaştıkça çoğalır değil mi ama 😄

      Sil
  2. Verdiğin hesaplardan çoğunu hiç görmemişim ben, tavsiyene sağlık.
    Özellikle elişi olanları bir keşfedeyim bakıyım ;)

    YanıtlayınSil
  3. Ne kadar renkli instalar varmış teşekkür ederim

    YanıtlayınSil
  4. hani ben diyesim geldi:))))

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Sen hep gizlisindi ilk cevabım ikincisi senin zati takipçin artıyo 😂😂😂 bu da ikinci cevap

      Sil