Pazar kahvesine buyrun


Pazar sabah güneşle uyananlara bir kupa kahve ;) epeydir oynamamıştık bu legocuklarımızla iyi oldu özlem giderdik ;) güneş parlıyor dışarda fakat acaip bir rüzgar var akşam trabzonda takip ettiğim ablaların hikayelerde kar yağışı gördüm annemi arayayım dedim. Dün köye gidiyordu aradım uyandırmışım gece inmişler köyden, kar öyle bir başlamış ki yağmaya lapa lapa yollar kapanır diye korkmuşlar 😣 
Sabah biraz haber izledin haftalık yarım saat haber izleyiyorum 😂😂 bünyem o kadarını kaldırabiliyor...
Aaah kentsel dönüşüm ahhh..

Herkesin meyve ağaçlarıyla dolu bahçeli evleri olsa m2si yeter yurdumun biliyor musunuz biraz planlama biraz geleceğe bakış...
Neyse...

Motifler epey ilerledi bu stand oldu böyle sevdim ben iş görüyor vallahi ,) şu kitabı da okumak istiyorum ama aynı anda ne çok şey yapasım var şu sıra 😄 distopyalardan gidiyorum bir iki polisiye e aşk romanı lazım bana hafif zihni hafifletmelik 😏
O halde pazar kahvemizi alıp hafifletelim zihni ;)





Yorumlar

  1. Bunları ben de çok seviyorum vallahi 🤗

    YanıtlaSil
  2. Evet, herkesin meyva ağaçları ile dolu bahçeli bir evi olsa. Çocuklar dört duvar arasına sıkışışmış minik renksiz dünyalarına hapsolmasa. Bizler şanslı çocuklardık. Gücümüz sabrımız biraz da bundan olsa gerek. Onlardan iyi ve başarılı bir çocuk olma beklentisine giriyoruz mavi badanalı duvarların arasında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek beklentim mutlu olması ;) eldeki doneler belli bunlarla mutlu olmanın yolunu bulmalıyoz birlikte

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Cık , en son çivi çakıyordum akşam oldu işte 😂😂😂

      Sil
  4. Kahveye geç kalmadım umarım hayırlı bir hafta diliyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar