Dikişte neler öğreniyorum 🤗


Aralardan elimdeki tek kalıp ile birşeyler kesip vakit oldukça dikmeye çalışıyorum çünkü hevesim var napalım 😍
Bi tık beceriyorumda maşallah bana ama problem bu mevzudaki cahilliğim 🙈 
Mesela son elbise kestim (tek kalıbım o) dikmeye başladım ip bitti bi iki gün sonra ipi aldım aturdum makineye altta böyle pıncık pıncık ip topluyor. Dikiş bilen arkadaşlarıma ablalarıma yine musallat oldum neden yapar ki böyle yar bana bir medet şeklinde 🤗 
Sağolsunlar cevap verdiler videolardan da detayına baktım

Meğerse bu alttaki mekiğin yerleştiği yuvada toz birikmiş onu temizleyince düzeldi şükür 
Bür de yağ almam lazım bu makineye bir sonraki adım yağlamak olacak belli ki 😋


Elbise bitti şükür az bol kestim kalıptan fermuarsız kullanılıyor pratik oldu bana 😊


Azbuçuk kol da yaptım uydurdum kestim kolda kalıp yok elimde 🤩

Yakanın içine kapak da yaptım bence kapak muhtemelen teknik adı başkadır sonra da içine paça telası yapıştırdım mis mis 


Bu da başka bir üst yakasına detay yaptım ama şekil olsun diye değil 


Kestim diktim bir önü dar oldu biraz ben de başka renk ilave yaptım az genişlettim aklımca 🙈 yakayla da tamamlıym dedim bence olmuş ki sanki 🤗


Tablolarımı teslim ettim şükür şimdi işsizliğimin kollarında rahaaat rahaaat depresyona girebilirim 😊 sizler nasılsınız blogcanlar 

Yorumlar

  1. Ooo harika işler çıkıyor :)

    YanıtlaSil
  2. Ayy darısı başına insallah😊

    YanıtlaSil
  3. Emeğinize sağlık, kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  4. oo teşekkür ederim :) kapı pencere pervazı gibi :)

    YanıtlaSil
  5. geçmiş olsuuun hadiiii :) dön artık bloglara. yoksun bak ne zamandır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle deme deme 🤗 yazmaya ve yorum yapmaya çok çabalıyorum 😊

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar