İyi bayramlar


Bu yıl da bitti ramazan Allah tekrarını nasib etsin inşallah. 
Cumartesi günü lise giriş sınavı için manevi oğlumu sınava götürdük zormuş ya matematikler 14 cevaplanmış ve net doğru ile çıktı sınavdan bir saat beklerseniz kitapçıklarınızı da dağıtcaz demişler. Bekledik öyle koca öbekler bıraktılar dışarı seç beğen al usülü 🤣🤣
aldık kitapçığı baktık 5 soruyu o dakkada çözdü sınav stresi hiç aklına gelmedi bir soruyu ben de çözemedim 😋 
yani naaabıyonuz arkadaş yaa 🙈

Sonra çocuklara bayramlık alalım dedik ona koşturduk 
iftara yaklaştık trafik vardı oydu buydu derken karşılıklı dikkatsizlikler ve hatalar silsilesi ile bir kaza yaptı eşim
 arkada çocuklar yayılmıştı kemersiz de olunca biraz savruldular ama şükür bişey yok bizde ama karşılıklı hasarlar fazla iki arabada da vee kusur bizde olunca oydu buydu. 
Ama karşıdan arabanın gelişi, bizim arabanın neresine çarpabileceğini saniyelerde hesapladığın an, çarpışma sesi çocukların korkulu şaşkın ağlamaları, sonrasında toparlandık eve geldik ama sanki kendimi otomatik pilota almış gibiydim yapılacaklar gözümde sıralandıkça onları yaptım tepkisiz karşılıksız. Sakin kalmaya nasıl şartlamışım bilmiyorum ya da şok hali sonrasında ciddi bir boşluğa düştüm. O boşlukla bir kaç watsap grubunu çıkardım hayatımdan 🤣
Şaka bir yana şükür bayramı gösterene 
Eksik de girebilirdik bayrama görmeyedebilirdim.. 
Allah korusun 
Ve ya son zamanlarda çok mu üstüste geldi bişeyler Allah beterinden korusun hepimizi... 
Yazayım ve çıksın aklımdan inşallah
Bir bayram kahvesi yanına baklavanız bol olsun 🤗

Yorumlar

  1. Güzel bir bayram geçirmeniz dileğiyle.iyi bayramlar

    YanıtlaSil
  2. Yapmıyoruz desek o da değil ama allah korusun hepimizi

    YanıtlaSil
  3. iyi bayramlar herkese

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmiş olsun, Allah korumuş!
    Maalesef kimi zaman herşey üst üste gelebiliyor. Şükür buna da dediğimiz anlar olması ümidiyle.
    İyi bayramlar size ve kıymetli ailenize...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim çok şükür tabii ki size de iyi bayramlar

      Sil
  5. Geçmiş olsun, neyse ucuz atlatılmış.

    YanıtlaSil
  6. Çok geçmiş olmuş. Hayırlı bayramlar olsun.

    YanıtlaSil
  7. heey geçmiş olsun yaa. şehrin içinde yoğun trafikte olmuştur yani demek kiii yavaş gidiyodunuz de mi yaa :) bişi olmamıştır neyse kiii :)

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun, Allah korumuş..
    İyi bayramlar.

    YanıtlaSil
  9. Şokla whatsapp gruplarını sildim :)))) ayy bu efsane Hatice çok güldüm. Tekrar geçmiş olsun canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçinde bir tane bile sevmedipimi hissettiğim kişi olanları sildim hala 20 taneler şaka gibi 🤣🤣

      Sil
  10. Büyük geçmiş olsun. Bayramı da bitirdik, nice güzellerini yaşamak dileğiyle.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar