Bursa 360 panaroma Fetih Müzesi

Açıldığından beridir görmek istiyordum ve tabii ki oğlumla
ama ortada şöyle bir durum vardı ki hakkında konuşan her arkadaşım kalabalık ana denk gelirsen keyiflii olmaz tavsiyesini verince biraz beklemeye karar verdim .
Sonra mı çok beklemişiz :P
Bugün laboratuardan çıkınca hadi bir bakalım dedik kalabalıkta neden keyifli olmayacağını tecrübe ettik :)
Dışardan görünen kubbe alanı çok güzel 360 bir panaromaya dönüştürülmüş ama aynı anda verimli gezebilecek insan sayısı az bence :)
Çok kalabalık değildi ve keyifle gezdik ama hiç insan olmasaydı keşke dedim 360 panaromik fotoğraf çekmek istedi canım çok hoş bir atmosferdi beğendim ..
Alt karra da tablolar ve bazı kıyafetler sergileniyor ama dediğim gibi kullanım alanı çok büyük bir yapı çok fazla alan atıl kalmış üzücü bir durum bence :)

12 yaş üzeri 5tl lik bilet alması gerekiyor değer mi bir kere için değer panaromik kubbe çok ilham vericiydi çok hoşlandım :)

Çocuklara yap boz hediye ediyor giriçte güzenlik çok da ilgiliydiker alışkın olmadığımız bişey 🤗














Bunu beğendim 🤗











Sevgiler blogcanlarım 







Yorumlar

  1. Ne güzel bir yazı olmuş 😊 çok istemiştim gitmeyi bir türlü fırsat olmamıştı ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tenha bir vakti denk getirip görmeli güzeldi

      Sil
  2. Harika bir tanıtım, çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Ben de yıllar önce gidip görmüştüm, güzeldi :)

    YanıtlaSil
  4. İstanbul versiyonu görmediğim geldi aklıma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gör bence keyifli bir bakış açısı oldu bize

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar