9 Temmuz 2019 Salı

Kaynaşma Mimi


Kaynaşma Mimi - Büyük Blog Yazarları Birliği

Bi çay bir çaylak teşekkür ederim. 

Kaynaşma mimi ise kaynaşalım 



1 Sizi tanımak istiyoruz dersek buraya adınız blogunuz ve sizi anlatan bir kelime nedir ? 

Bloğa ilk eşim askerdeyken yazmaya başlamıştım vakti zamanında tabi sosyal mecralar yok hobisel ne ararsam bloglar çıkıyordu altın çağıydı sanırım o vakitler ben de açayım istedim bir tane 2009 civarı başladım mühendisim işimi severek ve vicanım rahat yapacak kadar da biliyorum dolayısıyla kendimi mesleğinde uzman görüyorum ama diğer her öğrenmeyi hayal ettiğim şeyde amatör gördüğümden uzmanamatör olarak başladım ilk bloğumun adı uzmanlarım amatör hobileri idi :)
Hayat anlayışım hala aynı sanırım amatör olduğum meraklardayım 🙃

2 Sosyal medya hesaplarınızı bizimle paylaşırmısınız ? 

İnstagramda  gwenhyy
Twitterda adım soyadım çok safça kullanımlardayım orda zaten pek de yokum 🤗

3 İlk Blog yazmanıza referans olan kişi veya blogla tanıştığınız anı hatırlıyormusunuz ?

Çok net değil bu mevzuda hafızam üzgünüm



4 Sosyal medya üzerinde hangi yazarlar grubunda bulunuyorsunuz ? 

Bulunmuyorum cahilim bu konuda da


5 Ünlü Sosyal ağı Facebook.com üzerinde siteniz yasaklandı mı ? 
yasaklandıysa bir çözüm üretebildiniz mi ? 

Orda da yokum yasaklanmadım 🤣


6 Bloglarımız için sizce hangi platform daha iyi Blogspot  / Wordpress & diğer 


Blogspot kullanım kolaylığı açıısndan üstün gibi bir ara çok yıllar önce wordprese aynı adla açmıştım kapanıcak denmişti blogger sonra bıraktım valla 🙃 duruyor mu acaba bakayım şuna bir ara 🤣🤣😊

7 Kaç Blogunuz var ?
,
Yayında bu var bir de diğer bloğum 
Mobildeyim link ekletmeyim profilimden baksanız ya olmaz mı hı vaktiniz varsa belki şiirlerimi falan seversiniz fotoğlarımı da koyuyorum 🙈


8 Blogunuzun toplam sayfa görüntülenme sayısı kaç ? 

Hiç bilmiyorum dur bakayım
2 dakika sonra
30bin küsürmüş bugüne kadarki 🤣🤣
Bu kadar ilgisizim ya bu işle


9 Blogunuzda Reklam yayınlıyormusunuz ? 

Bilmem şu ana kadar yok


10 Misafir yazar olarak yazdığınız Blog var mı ? 

Yok bir kaç arkadaşıma misafir yöneticilik yapıyorum ama sık yazmıyorlar bloglarına 😋

11 Daha önce bir Hacker ile karşılaştınız mı ?

Şahsen mi?
Bilmiyorum ki yani hacker ım kimse demedi bana, derler mi ben olsam demezdim 🤣🤣🤣

12 Hedefinizde nasıl bir blog yazarı olmak var ? 

Kafama göre takılıyorum şahsi bir arşiv olsun yaptıpım işler sevilirse onlar yönünde sponsor olsa mesela biri dese ki blopunuzda gördüm örgülerinizi bizim ipliklerimizle başka projeler yapmak ister misiniz ya da deseler ki sizden özel tablolar istiyorum bizim tasarımlarımızı filografi yapar mısınız ya nasıl güzel olur 🤣🤣


13 Arama motoru optimasyonu (Seo) bilginiz var mı ? 
Resmen yok bir kaç yazı okumuştum

14 Blog yazarlığını önerirmisiniz ? Evetse nedeni ? 
Neden olmasın ki söz uçar yazı kalır 🤗

15 Kitap okuma oranınız nedir ? 
( 10 üzerinden )
10 üzerinden nasıl bir oranlama yapıcam ki matrmatik kafam kuramadı bu oranı yani geçen yıl 50 kitap hedefimi tutturunca çok mesut olmuş bu sene 75 okıycam demiştim ammaaaaaaaaa şu sergi hazırlıklarında okuyamayınca hedefe yetişme umudum kalmadı hiç 

16 Diğer Blog yazarı arkadaşlarınızı nasıl takip ediyorsunuz ? 
(Okuma listesi kullanıyor musunuz)

Okuma listesinden takip ediyorum bazen yotum bıraktıpım bir yazıdaki başka hoşuma giden yorum sahibini inceleyip takibe alıyorum 

17 Blog sahipleriyle etkinlik yapıyormusun? hangi etkinliklere katılırsın? 

Davete icabet ederim hiç davet edilmedim handan(link eklettirmeyin mobilim bizim handan işte 😊) sergiye gelmişti mesela çok mutlu olmuştum buralarda gidebildiğim kişlere gidip sohbet etmeyi de seviyorum 🤓

18 Sosyal medya üzerinde Blog linklerine karşılıklı beğeni yapar mısın ?

Ne demek ki bu şimdi

19 Bugüne kadar kaç Mim cevapladın ? Hoşuna giden bir Mim ? 

Hiç bilmiyorum sayısını mim okumayı da yazmayı da seviyorum eğlenceli yahu etkileşimli

20 Ünlü bir Blog yazarı olsaydın Siyaset yaparmıydın?

Siyaset başka bişey, o vebali almak istemem çok ince vir çizgi ayartıcıları fazla bir yol 

Bizim ortaokul din kültürü hocamış şu tekerlemeyi katmıştı dilime halen döner zihnimde 

kuldur beşer
Elbet şaşar
Eyler hata
Dörder beşer


21 Bu Mimi cevaplamasını istediğiniz 3 blog yazarı arkadaşınızı Mimlermisiniz?

Kim yazsın cevap 🧐

Büşram yazsın 
Handan yazsın 
E yazmamışsa 
Deeptone yazsın 



10 yorum:

  1. Öptü seni bizim Handan 🤣🤣🤣

    YanıtlayınSil
  2. Bloğ yazarlığınız eskiye dayanıyormuş, kişisel bilgi paylaşımınız için teşekkürler.

    YanıtlayınSil
  3. Çok samimi bir yazı olmuş. Teşekkürler.

    YanıtlayınSil
  4. memnun oldum tanıdığıma:)

    YanıtlayınSil
  5. Sosyal medyaya neden bu kadar uzak kaldınız bilmiyorum ama bu konuda bir atılım yapma zamanınız gelmiş olmalı. Sormak istedikleriniz konusunda yardımcı olabilirim. Tanışmamızı detaylandırdığınız için teşekkür ederim.

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Sosyal medyaya uzak kalmak derken,
      İnstagram kullanıyorum yetmez mi 🤗

      Sil