Haftasonundan Kalan




haftasonu hepsini bitirmeyi planladığım bayrakların yalnızca 5 tanesini çakabildim 

evet evet ben ne zaman plan yapsam o şey olmaz :)

felsefik sözlerin yaşayan öreneğiyim :)


bu kitapları epeydir istiyordum okumayı fiyatları yüksek üçü bi arada da yüksek tek tek de yüksek 
en azından şu anki bütçem açısından 
ama bu okuma isteğime engel değil 
şehir kütüphanesine üye oldum bu kitaplar için evet 
ama hayat neydi ben planlar yaparken evet
birileri hepsi başka kişiler setten ikişer tane olmasına rağmen tüm kitaplr dışarda ve birilerinde günleri geçmiş duruyor evet kitaplar 650şer sayfa olabilir ama nolmuş yani 
en son çare pdf lerini buldum 
kalite düşük evet ama okıycam dedikten sonra okuyorum 
uyuyamayıp okuyorum 3. kitabın yarısındayım 
bağımlılık yapmış gibi bişey 

ama güzel ilk sezonu çekilmiş bir de dizisi var izleyin keyifliydi 


adı   :A Discovery Of Witches

not: iki fotoğrafa da aynı şarkıyı gömdüm :)



Yorumlar

  1. Pdf den kalın kitapları okumayı seviyorum ama hiç kitap okumuşum gibi gelemiyor ne hikmetse.

    Şarkı güzel geldi :)

    YanıtlaSil
  2. pdf den kitap okuyamayanlardanım, illa elimde olacak o kitap. keyifli okumalar bu arada...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir iki seferden sonra alışıyor insna amaaan nelere alışmıyoruz ki

      Sil
  3. Şehir Kütüphanemiz çok zengin, biz Bursalılar çok şanslıyız böyle bir kütüphanemiz olduğu için. Ama şu kitabı alıp teslim etmemek var ya, çok sinir bozucu bir şey! Çoğu kitaplara o şekilde ulaşamıyoruz..
    Ama insan "yapacağım" dedikten sonra bir yolunu buluyor her konuda. Sen de "okuyacağım" demiş ve okumuşsun :)
    Ah bu şarkı da zaten hikayeni gördüğümden beri takıldı dilimeeee :)) Oraya yazmıştın "la fa la sol.." diye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. erkut sabrımı zorladığında son söylediği kelime ile aklıma şarkı getşrmeye çalışıyorum küçüklğünden beri oynadığım bir oyun bu bir ara detaylı yazarım belki , ben sinirimi yatıştırıyorum ya dünkü söz de beni anlamadın deyip durdu aklıma beni anlamadın yaaaaa ben ona yanıyorum oldu :)

      Sil
  4. hayat insanı filozof yapıyo diyosuun :) diziyi not aldım olabileer :)

    YanıtlaSil
  5. okuma listesine eklemek lazım...bi bakayım hele

    YanıtlaSil
  6. Dizisini cok severek izledim ben de:)

    YanıtlaSil
  7. Sanal ortamda kitap okumayı sevmiyorum bende çok yapaymış gibi geliyor.O kitabın kokusu olacak. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de olacak ama bir noktadan sonra pek takılmıyorum :)

      Sil
  8. Ben, kitapların ipad üzerinden e-pub formatlarını okuyorum. İ-pad'in ekranı retina olduğu için gözü yormuyor,rahat okunuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de uzun süre okuyabiliyorum tabii ipad kadar değildir ama idare ediyoruz :)

      Sil
  9. Ben de PDF kitap okumayı pek sevmiyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar