Dizi Ve Film Mimi

Mim cevaplamak arada iyi oluyor değişik mevzular gelince de daha keyifli oluyor siz ne dersiniz blogcanlar :)
Bu kez mim bana can uzunyol un davetiyle geldi
eğneceğiniz düşünen herkes de yapsın bence )

1. Yıllar geçsede izlemekten sıkılmam dediğiniz dizi ve film hangisi ?

İzlemekten tekrar tekrar izleyeceksem ve sıkılmayacaksam bu film benim için ancak sanırım ki mamamia nın 1. filmi olur 

veya yüzüklerin efendisi üçlemesi olur

aynı şeyleri çok çok tekrar izlemekten hoşlanmam ama belirli sürelerde eşlikçi değişirse tekrar ettiğim filmler bunlar ki mamamia yı yalnız izlemekten daha keyif alıyorum :)

dizi ise çok uzun yıllardır değişmedi emma mini  dizisine hastayım takıntılıyım delisiyim denebilir mesela evde tek başıma mı kaldım açarım otururum :) 



2. En sevdiğiniz oyuncu kim ? (kız ve erkek)

erkek şu ara : mathew goode  ve  peter dinklage  olabilir

kadın oyuncu :emma watson olabilir mimiklerini çok seviyorum 


3. En sevdiğiniz dizi veya film repliği hangisi ?



badly done emma :) mr knigntly azarlarken söylüyordu güzeldi :)

çok fazla söz beğenirim aslında ama kitap olmadığından izlerken canlanırlar tekrar gözümde :)
5.günün şafağında doğuya bakın :)
birine yardım etmeye geleceğimi söylerken bunu çok kullnaırım :P




4. Dünyasında yaşamak istediğiniz dizi veya film hangisi ?

emma olur :) bir naiflik var 

5. En sevmediğiniz oyuncu kimdir ?


sevmediğim oyuncuuuuu oyuncuuuuu 
bilemiyorum pek yok gibi yani sevmediğimi ikinciye izlemediğimden devam eden bir sevmeme söz konusu olmuyor ama dur şey olabilir bak kitapları okuyup sonrasında filmi zilediğimde bu kızı neden seçmişler dedim ya hiç mi oyunculuk yeteneği olmaz bir insanda dedim e kitapları da okumuş mecbur serinin filmlerini izledimdi 
kristen steward alacakaranlıkta olmadı o kız yaaa hiç bella tipi yok ondan bence :P



sevgiler blogcanlarım 



Yorumlar

  1. Cevaplarınız için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Emma'yı da nasıl merak ettim şimdi naiflik deyince sen :) Dur bi göz atayım ona ;) Sevgiler uzmancım...

    YanıtlaSil
  3. Keyifle okudum cevaplarınızı , emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Keyifle okudum samimi cevaplarınızı :)

    YanıtlaSil
  5. Güzel mim. Düşündüm de ben hangi oyuncuyu sevmiyorum acaba?
    Bu arada bloğuna mail abonelik butonu koyarsan daha rahat takip edebiliriz:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar