Pazartesi Ortaya Karışık


Ofise yeni girdim modum bu şarkı da ekranda göründüğü gibi tıklarsanız dinleyebilirsiniz de :)

Bu şarkı epey özel Erkut küçükken çok fazla kolik ağrısı vardı bu şarkıda susuyordu çocuk o kadar çok dinledim ki çarkıyı orda burda markette ana kucağındaki bebeğine bu şarkıyı dinletip markette makarna seçmiş adamız şurda :) Aylar sonra yalnız içeceğim ilk kahveyi de bununla taçlandırmak şarttı bence :)





Okul öncesi bir tur oynadık bakalım :) zaman geçmiyor anne ne zaman okula gitceeez :P


O kadar baktım da noldu ne koyuyorlar die oğlana sorunca ne yemek istersin diye işte beslenme çantası böyle oldu 


ve biz okula giderken bugün ikimiz de üniformalıyız anneee ekip olduk yaşasın :)



bu laleyi bırakmıştım bugün az aldım elime sabah son bir kaç dokunuşta bulunayım dedim artık resmen bitmiştir 




başka bir tepsiye daha başladığımı da söylemiştim değil mi 




tavan aramızın dağınıklığına bakar mısınız kışlık hazırlıklarında henüz düzen olarak nasiplenemedi ama olsun buna da şükür 




dün biber közledik soydum poşetledim attım dolaba bu mısırları da haşlayıp poşetleyip attım yine dondurucuya kışın çıkarınca süper oluyor :) 


hep bi koşturmaca sanki ama olsun dün gece yorgunluktan ve kafein yüklememden galiba uyuyamayınca açtım 



izledim 6 bölüm zaten iyi geliyor bak emma dan sonra bunu da severim :) 

izlemeyenlere tavsiyemdir 

Güzel bir hafta dilerim blogcanlarım :)





Yorumlar

  1. Yeni okul dönemi hayırlı ve de uğurlu olsun :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ay ,çok tatlısınız,maşallah.Okul dönemi hayırlı olsun.Beslenme çantası çok sağlıklı,afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  3. şu diziye bi bakayım hatırlamadım :) ah ilk paragrafta kahkaha attım yaaa :) makarnaya gelince :) maşallah hayırlı olsun yeni okul dönemi sana yaniii :) dinlen biraz hihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı uğurlu olsum vatana millete innşallah 🤗

      Sil
  4. mamileri da çok sağlıklı, başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil
  5. erkuta başarılar diliyorum çok mutlu bir öğrencilik hayatı olsun
    kışlık hazırlıklarını ağız tadıyla tüket inşallah
    blog yazmaya ve okumaya devam etmek için motive olayım çok istiyorum hadi bana dua et

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şöyle yapıyorum ben gün içinde kaydetmek üzerinde konuşmak istediğim anları fotğraf çekiyorum mobilden fotoları ekliyorum sonra da rahat bir anım gelmişse konuya girip yazılarını yazıyorum ben kendine bu şekil bir yol buldum :)

      Sil
  6. Okul hayırlı olsun :) Güzel insanlara rastlasın hep.

    Ben de bu sabah bizimkileri uyandırmadan kendi kendime sessizce kahvaltımı yaptım balkonda, insan kendisiyle balbaşa kalmayı özlüyor.

    Daha kışlık domates yapmadım ben. Domates kaldı mı ki acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. var hala buralarda :) haftasonları 20şet kilodan yapıom bakalım bi tur daha yapsam süper olscak :)

      Sil
  7. Üniformalı haliniz pek güzel olmuş. Laleye ise ayrı bayımdım. Ne kadar güzel bir iş..

    YanıtlaSil
  8. güzel bir karışım olmuş, kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  9. Merhaba, blogunuzu yeni keşfettim. Oğlunuza başarılar dilerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim hep gelin :) Hoşgeldinz

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar