Kalemlikte Olay 👌😎


Ne diksem ne diksem diye düşünürken ihtiyaçlar fikir çıkmazında imdada yetişti. Zaten hep öyle olmaz mı, icat dediğimiz şeyler de ihtiyaçtan doğmaz mı?
Bu kez bir şey icat etmedim belki ama ilk kez yaptığım her şey bana icat kadar kıymetli geliyor. Birileri milyon kere yapmış olabilir benden evvel ama ben ilk kez yaptım sonuçta. Yanlış mıyım sevgili blogcanlarım. İlk kez yaptıpınız şeyler size de kıymetli değil mi?


Bu kesme matı ve bıçağı hatta cetveli blogger profilimle yaşıt biliyor musunuz. 
Bursaya ilk geldiğim yıl mudanyadayım kendi ruhumun ıssızlığı ile blog geziyor ve kırkyamaya deli özeniyorum ama sırf bu set olmadığından yapamıyorum (diye düşünüyorum) bir blogger arkadaşımız imdadıma yetişiyor istanbuldan alıp yolluyor. 
Aa o da ne ki sırf bunlarla olmuyormuş makine de gerekirmiş 🙈
Kalıyor tabii o hevesim de yarımcık yarımcık. Dün çıkardım artık makinede var ya bişiler yapmalı. 
E bir ihtiyaç da var... 

https://www.nasildikilir.com/duck-kumasla-kalemlik-nasil-dikilir/

Burada o kadargüzel anlatmış ki arkadaşımız 


İlk denemem bile başarılı oldu doğrusu maşallah bana 




Bu işi fermuar dikme alıştırması olarak görüyorum kendi adıma


Oldu bea baya baya


Tekstil kalemleriyle Erkut desenledi artık onun zira pastel boyalarını koymaya kalemliği yoktuuu. 
İhtiyaç burdan doğdu 😁


İlk deneme ile aynı ölçülerde kestiğim dikdörtgen parçanın kulaklarını yanlış kesince


Bozuk para cüzdanı kıvamında bişiy çıktı ortaya 🙈


Olsun baya gizli femuarda da gizliye yanaştım 😁
Sayılır, en azından fermuar ayağındayken zigzag dikişi kapadığım için iğne kırmadım bu kez. 
İşte bunlar heeep tecrübe 🤣

Ne diyordum evet kırkyama 
Ay o hevesim ahh ahh 
Olmuyor dostlar salonun bir köşesinde biç kes kıymık kıymık iplikleri temizle ahali konsol oynarken tıkır tıkır dik olmuyorr
Hobi odası lazım bana 
Haydaaaa bir on yıl daha sonra görüşürüz kırkyama hevesim 🙈

Yorumlar

  1. aaa ne güzel olmuş eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Çokkk güzel olmuş, hele ki kalemle çizilen o desenler :) <3

    YanıtlaSil
  3. Sen ilerlettim bu işleri

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık, güle güle kullanılsın inşallah. Ben fermuar dikmekten öyle gıcık kapıyorum ki, bu yüzden fermuarlı bişey dikesim gelmiyor, bunu sevmenin bi yolu yok mu ki ay? ;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok keyif alarak diktim neden gıcık aldın ki acaba
      şey yapıyorum önce kumuşla fermuar ucunu zigzag tutturuyorum sonra da ayağı takıp dişlerin dibinden dikiyorum bilmem gcık kapmadım henüz :P

      Sil
  5. Ellerinize sağlık güzel olmuş. Üretilen, emek verilen herşey güzeldir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim emek vermek yetiyor sevmeye

      Sil
  6. ooooo vallahi maşallah sanaa :)

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık, çok güzel olmuş kalemlikler ♥

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel denk geldi tam da böyle bi kesme matı ve bıçağını alsam mı diye düşünürken :)
    Sorayım mı peki keçe keser mi diye? Ben de almak istiyorum ama gördüğüm bıçaklar hep kalem gibi, onlar kesmez ki keçeyi? Bu maket bıçağı gibi olan keser mi ;)
    Ve tabii ellerinize sağlık kalem kutusu çok da güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  9. eline sağlık haticem bu ara dikiş makinası isteği bende de var ama kızımın elma!! ihtiyacı öncelikliydi aldık gitti. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elmayı ısırmak zor iş dikiş makinesi kolay üzme canını ona da sıra gelir

      Sil
  10. aşama aşama bakarken vay be dedim. bunlar çok tatlı.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar