15 Ekim 2019 Salı

Makyaj Bloğu Olamamak Sorunsalı :)


No make up denen şey bir de sabah uykudan yeni uyanmışlık da var bünyede .
Ama sen daha uyansam mı diye düşünürken söz verdiğin velet durur mu 
Ama ben sözü tatilde yaparsın diye söz vermiştim anneciiim demekle de olmuyor 
küçüklüğünden beri ne zaman makyaj için aynanın karşısında dursam anne ben süreyim mi fırçaya anne sen sıraya koy ben vereyim sana kapağını ben açayım mı falan meraklar bu youtta 
kızlar makyaj yapar diyorum bazen zaten çok da yapmam 
şu eline aldığı paletleri satın almak dışında ilişki kurmamışım o derece 
Anne rüyamda gördüm makyajı bugün yapalım mı diyerek odaya daldı sabah :) 
e iyi hadi yap dedim verdim eline paletleri 





ama nasıl mutlu başladı yok böyle bişiy 


pörtlek gözleriyle resim yapıyor sanki :P


Büyük bir ciddiyetle işlemleri de tamamlıyor uslu durmuşum yıldızı da çakmış alnıma :)



Son halim budur a dostlar baya resim kağıdı gibi kullanmış beni velet :)

olsun bu hevesi de çıkmış oldu aradan :)

böyle hevesler küçükten girerilmeli değil mi ama 
erkekler eğer oyuncu olmayacaklarsa tv ye çıkmayacaklarsa makyaj yapmazlar dedim de görse ig deki milleti ahh ahh nolcak halimiz :)


6 yorum:

  1. ha haaaa ha haaaa canlı resim :)

    YanıtlayınSil
  2. Hımmmm, çok sanatsal bi çalışma olmuş, seni cumartesi günkü halloween partimize bu şekilde bekliyorum. Oğluşu da getir, gelenlere de makyaj yapar :D

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Çok mantıklıbuldum biz tam sizin partilik olduk 🙈

      Sil
  3. zaten erkutta kendine değil sana yapmış makyajı bir kere. belki çocuğum ünlü bir makyöz olacak. çocukların yeteneklerini keşfedecekleri fırsatları vermek lazım :)) bu arada çok anne görünüyorsun canım :)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Çok anne olmakla gurur duyuyorum, yani çoğunlukla 🙈 belki değilmi ama neden olmasın ki fırça tutuşundan belliydi deriz 🤫

      Sil