Eğitim Takvimi

Dün ilkokul 1. sınıfa giden öğretmenimiz bir link attı okul saatleri dışında pek mesaj yazmayan bir öğretmenimmiz var hatta arasanız açmaz ki mantıklı buluyorum :)
Hal böyle olunca gelen linki merak ediyorsun ki çok hoşuma gitti Etkinlik takvimi diye bişey yapılmış
ig hesabı appstore ve androidde de uygulaması var olayın
saatli maarif takvimin çocukları destekleyecek çeşidi olmuş çok hoşuma gitti
dün ve bugün için yazılmış olan şeyleri oğlumla daha evvel konuşmuşuz zira yollar buz tutmasın diye neden buz döküldüğünü konuşacağımız bir şehirdeyiz
ama her anne baba bunu konuşuyor mu bilmem
konuşmak gerek
ve bu program da her gün değişik başlıklarda bilgiler var ilkleri ben okudum ama niyetim oğlana okutmak hem ona da alışkanlık olur henüz telefondaki yazılar küçük geldiğinden okuması yavaş ama o da kabulüm mühim olan farklı font tiplerinde yazılara aşinalığının olması :)

kısa bir akran görüntüsü aldım incelemek isteyenlere fikir olur diye
amaaaa ne kadar uğraşırsam uğraşayım blogger a yükleyemedim o da kısmet artık




programı da şu linkten indirebilirsiniz ya da ig hesabını takip edebilirsiniz güzel şeyler bunlar ve bir de şu açıdan bakmak gerek diye düşünüyorum bir çok şehirde bilgiye ulaşmak çok zor hele ki doğru bilgiye bu tip fikirler çoğalır umarım ki



https://play.google.com/store/apps/details?id=tr.gov.eba.egitimtakvimi

https://apps.apple.com/app/id1492870777

Facebook ve Instagram'dan @egitimtakvimi ,Twitter'da ise @egitimtakvimi1

Yorumlar

  1. harika bir çalışma ziya hoca efsane bakan seviyoruz kendisini

    YanıtlaSil
  2. evet harika bir olay herkese tavsiye ediyoruz.
    telefon konusunda ben de öğretmeninizle hemfikirim.
    Nelerle karşılaşıyoruz ahhh ki ne ahhh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben sadece 26 veliyi gördüm öğretmenimiz onca yıl kimbilir kaç ayrı cinsle karşılaştı :)

      Sil
  3. ooooo modern takviiiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper bence herkese lazım kullanılır hani

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar