30 Gün Şarkı Meydan Okuma Listesi - Bölüm 4 - Dağlar Taşlar

Deep de gördüm mevzuyu ama fikir üreticisi de öneri makinesiymiş :)




Şarkı oyununun ilk bölümünü yapmıştım şimdi ikinci bölümde sıra


hiç bir kural yok ama ana konuyu okuyun derim  :)

listeye devam ediyorum ben   :)



16. Adını sevdiğin bir şarkı




yoh yoh :) 



17. 17 yaşında olmak hakkında bir şarkı





ömrü kelebek kadardı 
mektupları şişedeyken bir de bakmış deniz yokmuş...
daha 17   17 17 17 onyediiiiymiş :)


18. Sana birini hatırlatan bir şarkı




yalandan da olsa ne güzel güldün o akşam banaa :)


19. Öfkeli olmak hakkında bir şarkı




sebebini dahi bilmediğim öfkelerimde dinlediğim bir şarkı nolursa olsun yola devam :)


20. Adı akronim olan bir şarkı (biraz araştırma isteyen bir bölüm :)



akronim nedu kız cahil hissettim az gogıllıyalım bunu :)

oo bak bilmediğim bişiy öğrendim bilmeyenler için not kelimeler toplulupunun baş harflerinin kısaltılmışından türetilmiş anlamlı kelime halimiş 


evet anlamı öğrendim ama listemde hiç öyle bişeyim yokmuş 

pek bulamadım da siz neler koydunuz acaba bu maddeye :)


21. Gecenin 3'ünde dinlediğin bir şarkı





I can stil record our last summer ....

Bir maddeyi yapamayınca diğerini ekleyeyim de öyle bırakayım bari değil mi :)


Dün azcık güneş ucundan gösterdi kendisini bizin evin arka tarafındaki ormana gittik oğlan da okullar kapandığından beridir ilk kez burnunu kapıdan çıkarmış oldu 
bir kaç gündür çok melankolikti bir ton iyi geldi .
çamurlu yollar çam iğneleri kozalaklar minik bir dere uludağın eteklerinde olmamıza hiç bu kadar  minnettar olmamıştım .Geçen akşam uykudan önce bi daha salıncağa binemeyecek miyim parka gidemeyecek miyim diye ağlıyordu teselli etmeye çalışıyorum evet ama belirli bir şey yok kaç ay sürecek bu durum ucu yok ki :(
Neyse iç açıcı fotoğraflar biriktirdim hepimiz için olsun 



kayalarda büyüyen karahindibalar


kızılcıklar yaprağa durmuş 


bunun adını bilmiyorum ama tipi güzel 


mor yaban sümbülleri çocukluğum benim 


deve dikeni miydi neydi bu :)




bak bu çiçeğin adını çok merak ettim karahindiba gibi ama mosmor çok hoş değil mi hayatımda ilk kez gördüm 


nasıl da keşif duygusuyla yürüyordu 
keçilern zilleri duyduğumuz yere kadar yürüdük sonra geri döndük onları koruyan çoban köpekleriyle karşılaşmak istemedik :)




kkozalak da topladım :)



ağaçta E harfi görünce şaşırdı :)







şu dala bayıldım :)

yürüdüğümüz yerden bursa


taştaki mantar 


yabani sukulentler


salyangozlar


eğrelti otları





küçük de bir baraj inşa ettik 


dönerken mahallede sevdiğimiz iki aileden birinin kapı önünden geçtik pencerelerinin önünde kahve ikram ettiler biz içeri girmeyelim dedik sosyal mesafemizi kouruyup  döndük 




bunlar da ganimetlerimiz küçük bir vazo çiçek saksılamıza yosunlar yedik bitti ısırganlar boyamalık kozalaklar 

bir kaç hafta daha idare edicez inşallah :)

Sağlıkla kalın blogcanlarım 







Yorumlar

  1. Metallica ne iyi geldi, özlemişim :)

    Doğada yürüyüşünüze bayıldım. Balkona bile burnumu uzatamıyorum şu an, öyle fırtına var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes ceza yiceniz dedi fotopraflara bakıp şaka gibi çocuğa da günah kimseyl temas etmedik düşüncesiz diyen çıktı yaaa sanki parka indik 😥

      Sil
  2. Akronimi bende yeni öğrendim:))))

    YanıtlaSil
  3. O resimler nasıl güzel öyle...
    17 ile ilgili müzik benimde aynı idi. Öfkeye ben de rock türünde bir şarkı koymuştum. Bilmediklerim de varmış, onları da dinledim, beğendim hepsini=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bağıra bağıra söyleyince iyi geliyo valla rock dediğin

      Sil
  4. Çok beğendim görseller de harika teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim güzellikleri şu günlerde paylaşınca daha da çoğalıyor

      Sil
  5. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. ne güzel yapmışsınız oh oh. burcu güneş saool yaa :) oo metallicaaaa :) feriha hanım yeni bölüm de geldiiii :)

    YanıtlaSil
  7. Doğa yürüyüşü ve orman gezisi ne güzel bir karar. Fotoğraflara da bayıldım. Çocuklar evde delirmek üzere. Çok iyi gelmiştir bu gezi küçük adama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinikle iyi geldi ama şöyle bir durum oluştu güneşi gördüğü her sabah ormana mı gitsek diyor :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar