30 Gün Şarkı Meydan Okuma Listesi - Bölüm 5 Bitti Şarkılar ve Güneş Doğdu

Deep de gördüm mevzuyu ama fikir üreticisi de öneri makinesiymiş :)




Şarkı oyununun ilk bölümünü yapmıştım şimdi ikinci bölümde sıra


hiç bir kural yok ama ana konuyu okuyun derim  :)

listeye devam ediyorum ben   :)






22. Adı uzun olan bir şarkı


Mr. Saik - Saca La Rakataka


why why why diye giriyor ya seviyorum yahu :)





23. Sahilde dinlenecek bir şarkı


güneş damlasın içimize :)




24. Bütün gün aklına takılan bir şarkı


mutsuzuuuum ama yine deeee bi ışık vaaar :)




25. Farklı bir dilde şarkı (hadi bunu İngilizce ve Türkçe dışı yapalım :)).

Çok mantıklı buldum ama böyle maddelere hep mariza yı örnek veriyorum bu kez kendimi de şaşırtıp portekizceyi de çıkarayım bakalım ne gelecek 
dur ya ispanyolca sayılıryor o zaman tatlı bir yaz şarkısı bırakayım bak :)

Andres Cuervo - Te Quiero Para Mi 


bugün güneşli bir gün çünkü :)





26. Uyumana yardımcı olan bir şarkı


bazen çok çok uyku tutmadığında çok şey deneyip de olmadığında olabilecek olan hayallere dalıp özlemle bişeyleri özleyip ağlayarak melankoliden sızmaktır :)




27. Şu an nasıl hissettiğini tarif eden bir şarkı


dün yaşadıım taze öğretmen kaynaklı mutsuzluğa saçmalıklara rağmen neşeli hissediyorum tatlı bir neşe bu şarkıdaki gibi tatlı :)




28. Eskiden nefret ettiğin ama artık sevdiğin bir şarkı

bu zor pek nefret ettiğim şarkı yoktur radyoda çalıştığım yıllarda da çok değişik melodilere maruz kalmışlığım oldu nefret çok güçlü bir duygu aklıma gelmiyor canlar 





29. Romantik bir buluşmada çalınacak bir şarkı


seviyorum bu birleşimi çelloyu özellikle bu gruptan her şey olur bana romantik tanımlı :)




30. Bizle paylaşmak istediğin bir şarkı


Manfred Mann - Doo Wah Diddy Diddy

benim için 24 sene evveli belki 25 mi kim sayıyor ki lise bire gidiyorum kulaklıkta bu şarkı sokak boyunca ritimle yürümek gibisi anlatamaz gençliğimi ...



evde köşeleri şenlendrmecelerimiz devam ediyor



yalnız parça arttırdık yaa :) neden acaba hep bu parça mı eksik çıkmış da fazla fazla koymuşlar :)çok güldüm sabah sabah yaaa



her gün az ruitn sabah kalkıyoruz oğlana ders ön kahvaltısı osu busu sonra kahvaltı bişeyler izle genelde 80ler ya da güldür güldür sonra playstation oynuyo erkekler ben çivii çakıyorum örüyorum ya da okuyorum sonra beraber bişeyler izliyoruz amiral battı sos falan uno belki bazen okey :) dönüyor günler 



sonunda güneş çıktı nisanda da kar beklicez diye düşünmeye başlamıştım 


fidelerimizde son durum güneşleniyorlar :)

sevgiler blogcanlar

Yorumlar

  1. u meydan okuma sayesinde unuttuğum birçok şarkıyı hatırladım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel anılar saklı bazı şarkılarda hatırlamak güzel oluyor

      Sil
  2. ben depuzzle başladım ama renkler çok aynıydı bol deniz bol bulut sıkıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öylesini almıyoz iyice renkli bol desenli seçiyoruz 🥰😁

      Sil
  3. Yumurta kartonları çok orijinal bir fikirmiş. Halamgiller :) küçük plastik bardakları kullanıyor fideler için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tohumları hafdi toprağa atalım dediğimde bi dek bunu bulduk 🤗

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar