Dönüşüm Fikriyle Geldim


Dün arabayı sanayiye götürmüşken farkettim ki oğlanın şapkasının olması ne güzel bişeymiş. 
Anam olsaymıştı da burda bana da şapka alsaymış keşke. 
Gerçi bu serzenişi yüksek sesle söyleyince oğlum gidiyoruz annene sölicem alır sana diyor. 
Demiyor ki annecim iyi ki varsın seni çok seviyorum... 
🙈Çok şey bekliyorum çoook 🤣🤣
Neyse dedim maden alanım yok evde bir tane uydurayım, eşantiyon bir şapkayla dönüşüm macerasına başladım. 
Pazen kumaşımdan kafama göre deseni kesip şeffaflaşan tutkalla yapıştırdım. 
Sonra gözüme yavan görününce siyah iple sanki kırkyama ke arına el nakışı yapıyomuş gibi bişeyler ekliyim dedim, 
Daha başladığım anda üşendim. 
Nasıl oluyor bilmiyorum ama oturup iki kilo çivi çakıyorum üşenmiyorum iki iğne boşaltamadım üşenince de böyle bişey çıktı ortaya 🙈
Bence oldu ben fitim yaeın deneyeceğim 😎












Elantiyon halini en sona koydum akıntan inşaata da reklam yaptık ama tanımam etmem 🙈
Sağlıkla kalın blogcanlarım


Yorumlar

  1. Ben boyadıydım yazının üzerini sen pek meşakkatli bir yöntem seçmişsin :D Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapıştırdıydım öyle bırakaydım iyiydi 🤣🤣🤣

      Sil
  2. şeffaflaşan tutkal fikrini not alıyorum... teşekkürler paylaşıma...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel oluyor filografi için almıştım ama epey iş görüyor

      Sil
  3. Çok nefis olmuş, çok beğendim, ellerinize sağlık <3

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş. Bende dönüşüm projelerine bayılanlardanım.

    YanıtlaSil
  5. vaoowwwww ♥ Çok şahane olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. feriha hanım teyzenin selamı vaar :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar