Trabzon Yazıları 3


Trabzona giderken sabiha gökçende bu sanat eserini gördük tabelasını net çekememişim şimdi de anımsamıyorum kime aitti bu ay ama benim oğlan yanına yıldız olmayı ihmal etmedi 
yollarda bi sıkkıntı olur uçağı kaşırmayallım deyip erken gittiğimiz için havalimanına insansız nerde vakit geçirebiliriz diye köşe bucak kaçarken bulduk bu ayı :)


Oğlanın yanında çok az oyuncak getirdik biri doğumgünü hediyesi necati uyku arkadaşı ona kendi gibi mor patlıcanları tanıdırken :)


merkzdeki evde çocukluğum geçti komşuların çoğu o zamanlardan beni görenlerden biri iki pepino ve böğürtlen tutuşturuverdi mesafeli mesafeli 


şu çiçekleri annemler terasta coşturmuşlar


bu kızmızdan köklü topraklı aldım geldim ama galiba tutmadılar üzgünüm 


mevzu bahis necatimiz :)


legoları :) 


veee köydeki evimize çıktık bir gece nemde geçen uykusuzlutan sonra
hava elverdiğince o balkonda oturdum bazen oturamayacak kadar soğuk oldu battaniyelere sarılmama rağmen 


ilk işim tabii ki taze fındık toplamak oldu 4 yıldır memlekete gelemiyordum ki bu da taze fndık yiyemiyordum demek 
cinoyu da mahalle bakkalında bulmuştum 
epey bi döndüm çocukluğuma 
bu insanın kendiyle muhasebesine çok faydalı bişey tavsiye ederim 


anneme hediye ettiği Allah Muhammet tablolarım oradaydı 


gece ışığında evin yanındaki fasulyeler


ve yağmur da bize hoşgeldiniz dedi 



bir tutam çiçek topladım ve karayemiş ve turşu kavurması sizi başka hiç bişey bunlar kadar trabzonda köyde hissettiremez :)


Soba yakmayı da ne kadar özlediğimi unutmuşum mesela
ama külünü temizlemeyi odununu kırmayı özlememişim :P


bu da ortaboy bir trabzon ekmeğinin dilimi :)
hadi 35 günde kaç kilo aldığımı tahmin edin bakalım trabzonda :)


fındıklığımıza bir bakış 


bu da anamın fasulye mısır kivi ne bulursa ektiği bahçesi bir karış toprağı boş bırakmamış yemin ediyorum size :)


yanımızda götürdüğümüz ana oğul okuduğumuz pinokyolar hayır bitmediler çünkü buna ara verip diğer iki kitabı bitirdi velet bende başka kitaplara daldım 


liseye giderken yapmış olduğum bir tabloyu buldum folyo kabartma tekniğini öğrenmiştik ne sevmiştim tekniği :)



modernize olmuş karalastiklerim 


tabii ki yanan soba boş bırakılmaz pattis fırınlayıverdik 


çiseliyordu ama fındıklığa gezmeye çıkardım oğlanı 


bir kaç bölüm böyle okuduk sonra ana oğul biz pinokyoya çok gısık olduk bu ne arkadaş böyle yaramaz uşak mı olur :)


Şimdi evdeyiz tabii ama bir kaç tane daha trabzon yazısı yazacayım kısmetse :)

 

Yorumlar

  1. ooooo ooooo o bir yıldız ooooo herşey de tatlı hoş bi deee :)

    YanıtlaSil
  2. feriha hanım teyze de geldiii :)

    YanıtlaSil
  3. Kuzine ve doğa fotoğrafları çok güzel. Bayıldım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar