Canlı Ders! ŞŞŞŞŞŞ Sessizce oturmak gerek

2. sınıf canlı dersleri başladı, standart bir programa oturttular sanırım dersleri her sabah öğlene kadar.
bağlandı bağlanmadı annee sesime bişey oldular daha epey gideceği için yanında duruyorum.Çalışma masasını salona aldık e salon mutfak da birleşik olduğu için o dersteyken bulaşığı falan da toparlıyamıyorum ya da aradan yemeği de çıkaramıyorum .
Canlı ders bitene kadar köşemde kitap okuyorum ya da örgü örüyorum ya da filografide çivisini çakmışsam sarabiliyorum 
Özünde bu saatler de verimli geçiyor benim adıma ama bugün biraz zor oldu .
illa ki bilgisayardan detay istedikleri için bir bıkkınlık geldi üzerime
ya da arkadaşımın dediği gibi herşeyin sebebi merkür retrosudur zira kendimden beklemediğim bir nefret dolanıyor üzerimde 
saçmam inşallah çevreye zira yakın zamanda bir arkadaşıma söylediğim gibi her her sevgi ışıldayacak ve her nefret de yakacak diye bişey yok 
çekil başımızdan merkürcüm :)

Sabah erken kalkınca bazen instagramda ya da pinterestte geziyoruz oğlanla değişik fikirler bakmak için , bugün bakarken minnak bir tane dondurma canavarı oyuncağını beğendi .
Tamam dedim deneyeyim .Zira çok zamandır amigurumi örmemişim zaten ilk denememde insan bebek yapcam diye kendime travma yaşatıp bırakmıştım o işi :P



ama bu kalın ipleri seçtim yumuşacıklar da kaç sene evvel oğlana süveter yapmaya almış kenara atmışım .


örnek çok sade ve güzel anlatılmış zaten pek bi atraksiyonu yok yani niyet varsa kıyınızda köşenizde kesin yaparsınız bak söyliyeyim 




amigurumi gözüm olmadığında ve çocuğum küçük olmadığından düğmeyi ısırıp koparıp yutmaz diye umuyorum gözlere düğme seçtim .
önceden yıpranan  kıyafetleri  atmadan falan düğmelerini hep kesmeye özen gösterirdim anamdan kalma alışkanlık valla


ben aradaki sırayı biraz daha uzattım benim dondurma canavarım az daha büyük olsun diye netekim oldu da ele avuca baya gelen bişey oldu :)



en azından kafası kadar oldu hani :)
.
bu kedi kuyruğu mu deniyor ipler bebekler için uygun değil 
çünkü çok fazla tüy veriyorlar dediğim gibi benimki artık ağzına sokmadığı için gönül rahatlığı ile ördüm ama siz bebeklere yapacaksanız muhakkak pamuk ip kullanın derim anti alerjikler de olur :)

sevgiyle sağlıkla kalın blogcanlarım ben hengameme devam edeyim bu kadar mola yeter ara ara bakıyorum okuma listesine üçer beşer blog gezmeye çalışıyorum özlüyorum vallahi insan reelde sohbet edemeyince en azından burdaki ile idare etmeye çalışıyor gibi :)

 

Yorumlar

  1. Enerji mi ne ise sizin elinizi attığınız çoğu şey de bizim evde konuşuluyor oluyor. :) Babam da bu amigruimi örgülere başladı. Şu an sütaş ineği yapıyor. Çok azimli çözdü yöntemini de. Canlı ders bize de zor gerçekten. Bizimki yalnız giriyor hocamız öyle istedi ama bu seferde dersi dinlemiyor baktım sıkılınca başka şeylerle uğraşıyor. Yarın yanında durup ders çalışacağım ben de. Hem bana da mecburiyet olur yavaştan çalışmaya başlarım yoksa tembelliğin sonu yok. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla tembelliğin hakkaten sonu yok ,bizim öğretmen de yalnız olsun istşyor ama alt kata müdahil olma şansım yok mecbur yanında oturacağım bir süre daha , bişeyler üretene saygım sonsuz hele ki bunu yapan bir erkekse, şu dönemde erkeklerin üzerinde bir tembellik var çokça halbu ki el yetenekleri epey var heba ediyorlar Allahın verdiği nimeti tebrik ediyorum sonucu da merakla bekliyorum

      Sil
  2. Beşinci kez yorum atmayı deniyorum, diğerleri hep hata kodu verdi. İnşallah bu gider, yav çok tatlı olmuş be ya 😍. Açık öğretimde sabırlar diliyorum 😁. Ben de bıktım evde sürekli birilerinin “ ne yiyoruz “ diye sormasından 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sade evde olsak belki biraz daha kolay olabilirdi ama benim işlerimiz için bir de çıkmamız gerekince tedirgin çıkışlarımızda olay daha da geriliyor

      Sil
  3. Bu dönemde okul çağında çocuğu olanlara allah yardım etsin.İyi ki büyümüş benimkiler diyorum. Okullar açılır inşallah da çocuklar normal düzene dönerler,böyle evden ders nereye kadar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağlık olsun da inşallah açılsın okullar tabii ki

      Sil
  4. hengamede kolaylıklaar :) tatliş olmuş dondurma şeysiii :) nefret sonbahar depresyonudur geçeer :)

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık Hatice. Erkut güle güle oynasın. Eski kıyafetleri yok etmeden düğmelerini sökme alışkanlığı bizde de var, annem sağolsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yaaa o düğmeler muhakkak lazım olur :)

      Sil
  6. Bu arada bugün blogda senden bahsettim :)

    YanıtlaSil
  7. Oğlunuz şanslı . iki yüze yakın öğrencim var . Canlı derse katılan kişi sayısı ne yazık ki 0

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. branş öğretmeni arkadaşlarım da benzer şeyler söylüyor ,şu an henüz 2 olunca bizimkinde kısmen heves var çocuklar ergenlik civarında bi halere geliyor

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar