Hep Bişeyler

 


bu bir sipariş ama gondor un ağacını çalışmış olmak hoşuma gitmedi dersem yalan olur hani :)
siz sever misiniz yüzüklerin efendisi serisini ben en çok galadriel hanımı severim karakter olarak :) sizin favoriniz hangisi ?


taşıdım ofisi atölyemsi bişeye de dönüştürdüm olabileceği kadar 
bunlar d ao atölyenin işlk işleri olacaktı gondor ağacı geçti 


evde bunları örüyorum ama ipim birri elinizde nako calico jakar olma ihtimali nedir acaba


bu serçeciği kaldırımda bulduk uçamıyordu yağmurda eve getirdik bir kafesimiz vardı koyduk bir gün biraz besledik bakım yaptık sayılır ama süt bebeğimiz ilk kez kuş görmesine rağmen avcı içgüdülerini hemen uyandırıverdi :P zaten evcilleştirmek değil sağlığına kavuşması için zaman vermekti niyetimiz dün saldık özgürlüğüne çok tatlı bişeydi uçtu gitti 





Yorumlar

  1. Hepsi harika görünüyor. Elinize sağlık. :)
    Yüzük Efendisini severim. Favorim Frodo ve Sam. :)
    Serçe çok tatlı ya. Şükür sağlığına kavuşmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bilbo bagginsi seviyorum, kitaplarda sevdiğim frodo karakteri filmlerde biraz uyuz gelmişti bana ama Sam değişmez favori

      Sil
  2. 🧿🧿🧿. Yine çok güzeller. Motifler ayrı bir güzel. İp yok maalesef 🤗. Selamlar 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marmara bölge bayisine kadar sordurdum yok ip iki sene evvel bitmiş üretimi 🤣🤣 yine umutsuz bir aşka yelken açmışım

      Sil
  3. harikasınız, bir minik kuş yardımınızla göklerde :)

    YanıtlaSil
  4. maşallah maşallah kolay gelsin sana, instada da görüyom zatensi :)

    YanıtlaSil
  5. Hepsi çok güzel olmuş. Yüzüklerin efendisini dusundum ama en çok kimi sevdiğime karar veremedim kötü olmayan hepsini seveyim en iyisi ;}

    YanıtlaSil
  6. Selam uzun zamandır buralarda yoktum yeni bir blogla geri döndüm sizi takipteyim. Rica etsem sizde destek amaçlı bloguma uğrayıp takip eder misiniz ?

    YanıtlaSil
  7. Yaz tatiline mi girdi burası, huuu.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar