Taıldık mı Hayatın Dalgalarına Savruluyor muyuz?

 

Selamlar , ne güzel de yoktum değil mi

Onca koşturmaca arasında savrulup nasıl da güzel kapıldım hayatın rüzgarına biliyor musunuz.



Öyle bir yoruldum ki sistemim çökünce farkettim kendime yaptığım kötülüğü .

Ne kadar hızlı değişen bir gündemim oldu son günlerde anlatmaya çalışacağım dilerseniz vaktiniz varsa buyrun efenim J

Ofisimin bulunduğu binanın bulunduğu bölgede toprak kayması oldu. Can kaybı yok mal kaybı yan binalarda yaşayanlarda oldu benim bulunduğum binada olmadı yine de kapatıldı bina neredeyse bir ay binaya hiç giremedik sonra da süreçteki belirsizlikten ötürü giremedim, sonra istimlak kararı onaylandı, sonra yeni bir yer bulmaya çalıştım sonra bulduk bir yer bir şekilde sonra taşındık taşınırkenki talihsizlikler …. Tüm bu süreç içerisinde çocuğun okulu , canlı dersleri , denetçilik yaptığım firmadaki işlerim , filografi tablo siparişlerim , diş mevzusuyla alakalı sağlık problemlerimiz ..

Derken ne çok dallı budaklı koşturmaca …

En son taşınırken ofisten eşyalar toplandı aşağıya indirildi yüklerken en büyük tablom araca yüklenmeyip orda bırakılmış akşam bir saati kimse de görmedi ve kaybolmuş …  

yok hiçbir yerden çıkmadı ve belli ki çıkmayacak da ..

gidenin ardından ağıt yakarak sayıp söverek daha fazla zamnımı heba etmek istemiyorum.

Bu ruh haline ne ara erdim çok korkunç bişey gibi gelmeye başladı bana bugün biraz düşündüm de

Değiştiremeyeceğin şeyleri kabullen denir ya bazı öğretilerde bunu bu kadar hızlı yapmam üzdü beni.

Yani az biraz sayıp söveydim :P

Her neyse durumu özetledim sanırım azıcık.

Atölye şeklinde düzenlemeye çalışıyorum yeni yerimi, mümkün olduğu kadar öğrencileri artık geri çevirmeyeyim diyorum ama ilerleyen zamanlarda temmuzda memlekete gideceğim kısmetse nefes alacağım orada biraz.

Geçen yıl ruhuma çok iyi gelmişti bu zamana kadar neden gitmedim dedim kendime bundan sonra inşallah her yıl vakip toparlamaya çalışacağım .

Ara ara blog okumlarına devam ediyor olsam da epey koptum ufak ufak dönmeli özledim hepinizi

İyi olun blogcanlarım J


Yorumlar

  1. Zor bir süreçten geçmişsiniz kolay değil çabuk toparlanmanızı dilerim Allah yardımcınız olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun 🧿🧿🧿😍

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun. Tebdili mekanda ferahlık vardır demişler.
    Ancak tablonuzun kaybolmasına çok üzüldüm :/
    Sağlık olsun demekten başka bir şey gelmiyor elden.

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun. Yeni yerinizi hayırlı olsun. Kaybolmamıştır yerini bulmuştur diyelim. Yazılara ara vermeyin bu kadar özledik. Hülya

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar