Buzzzzzz

Yürür müsünüz ben yürürüm mümkün olduğunca çok bugün kendi başıma evimizden merkeze yürüdüm yazın çiçek kokulaeıyla keyifle yürüdğüm yollarda bu kez buzda kayarak kaymamak için önlem alarak yürüdüm fikir olsun diye buraya da koymak isterim böyle bişiy var aklınızda olsun sizin de ben yıllardır kullanıyorum :)



düz yollar bile cam gibiydi



Yaz kış farketmiyor kale içinde yürümeyi çok seviyorum brrrrr çok soğuktu ama olsun




Fotoğraf sabır işimiş o arabanın geçmesini beklemeliydim  :) yapcak bişey yok


Tarihi belediye binası
Bursanın en sevdiğim yapı tipi taş ahşap cumbalar ve de çatı saçakları ...



Her yürüyüşün temel bir ihtiyaç için yapıldığını belirtelim oğlana bez ve siyah hamur bir tek bunun içinde siyah hamur buldum başka siyah hamur isteyen çocuk yok zannımca :)


Yorumlar

Popüler Yayınlar