Baharı Gördünüz mü?

Dün yani cumartesi  :) kahvaltı ve diğer rutinlerimizi halledim abiyi kursa yollayıp evde küçük paşayla başbaşa kalınca bizi şehrin üzerinde parıldayan güneş epey bir ayarttı :)
Kalktık düştük yollara biraz abartmış olabiliriz ama toprak lazım :)
Bursanın izmir tarafı çıkışında bulunan çalı köyü büyük teyze kızı ve torunlarına doğru yola koyulduk ben hatunlar köşkü diyorum oraya kocaman bahçe ekme dikme heveslisi koca yürekli insanlarla bir kaç saat iyi geliyor ruha :)
Ay tamam tabii ki gıybet etmeden durmadık da azcık ama hakkaten azcıkdı :)

Siz onu bunu boşverin de şunlara bir bakın hele bahar nasıl güzel gözlerini açıyor :)






Bu çiçekçikler uludağa ziyarete gidişlerde köküyle toplanıp hediye getirilmiş büyük teyzeye erkek kardeşi tarayından :) özenle dikilmiş nergisler,yabani menekşe ve yabani sümbüller var bahçede :)
muhtemelen havalar ısınıp doğa daha da canlandıkça ben size hatunlar konağından daha çok fotoğraf göstericem zira ilgilenilen her bir toprak parçası gibi bahçeleri muhteşem oluyor elleri dert görmesin :)







Yorumlar

  1. Ben daha pek göremedim buralarda.
    Biz de gittiğimiz ormanlık bir alandan çilek bulup eve getirmiştik. Şimdilik iyi görünüyorlar. Bakalım çilek de çıkacak mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooow yabani çilek hem de lezzetli olur çiçek açtılar mı :)

      Sil
    2. Sanırım zamanı gelmedi. Eşim geçen sene Haziran Temmuz aylarında görmüştü. Daha sonra gidip bitkilerinden almıştık bir kaç tane.

      Sil
    3. :) en güzeli ben de bir kere yapımarketten yediveren çileği almıştım hakikaten yediverenmiş 7 tane verdi başka vermedi :D

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar