Etkinlik ve Diğer Her Şey

Etkinlikte 2. ay teslimatları nihayete ererken ben 3. ayın son motiflerini bitirme çabasındayım 4. ayın da yarısı bitmiş durumda :) Hazır bir haftasonu elimde proje yokken geceli gündüzlü çalışmıcakken her fırsatta örgü ören anne moduna bağladım :)

Oğlanlar parkta beraber oynarken epey ilerledim hatta :) şuan şeker olduğu için ağzında koşamıyor yanımd aoturuyor yoksa parkta bankta oturan bi rçocuk düşünebiliyor musunuz siz hiç :)


Bu arada büüyük oğlanın bulup hediye ettiği dört yapraklı yoncam da çok yakışmamış mı kar tanelerimize :)


Bu hafta bir fırsat sahafımıza uğradık canım nurtenimle yine kendimi kaybetim tabii ki :)
Fakat bu sefer  ganimetler büyük oğlana okuncak kitapları tükendi malum tatilde bol vakitte :)



Barbat dağının efsanesine başladı epey sarmış elinden düşürmüyor güzelmiş :)


Kreşimiz kale içinde bahçeli bahçesinde ördekleri tavukları olan güzel bir mekan her ne kadar bahçe duvarlarını dikenli telle sarılmış olmasını garipsesem de mantıksız bulmam mümkün değil :)


Kreş dönüşü otoparkımızın bir kısmı pazar kurulunca kalana girmek için çok atraksiyonlardan geçmemiz gerekiyordu ama şu final aşamasını aşamadım arkadaşlar park ederken birilerinin küçük çocuk olan arabasıyla o bıraktığınız daracık yerden nasıl geçeceğini de düşünür müsünüz lütfen
Sonuç mu sola girmem gerekirken sağdan geçip az ileri park edip sağanak yağmurda arabada mahsur babamızı bekledik uyuyan çocuğu uyandırıp sağanak yağmura çıkarmayı gözüm yemedi zira :(


Bazen çalışırken kendimden geçtiğim doğrudur :)İşimi seviyorum verdiğim saatler gözüme gelmiyor bu sebepten Allah herkese sevdiği işi yapmayı nasib etsin inşallah :),,

Bu bu nedir bu :) :)


Sevdiğiniz şeyleri süslemez misiniz cık cık cıkkk çoook ayıp :) dün arabamız da sevgimden nasibini aldı :)


Oğlanlarla kek yapmak kurabiye yapmak çok keyifli (evet temizlik kısmı hariç )
Onu dök bunu dök çırp ekle pişir sonra da yeterince hızlı soğumuyor oluşuna sabırsızlan çok keyifli anlar bunlar:)



Her erkek mutfağa girerek büyüsün keyif alsın sevgiyle yapsın :)
Gelinime mi faydam olucak olsun arkadaş ben de gelinim sonuçta di mi :)


Çoook uzun karman çorman bir yazı oldu :) Kimin hayatı daha sade ki :)

Sevgilerimizle...


















Yorumlar

  1. Ben de kitapçıya gittiğimde kendimden geçiyorum. :) O sebepten şu sıralar gitmemek niyetindeyim. Zira okunmayı bekleyenler var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gitmeyin web indirimleri de durdu bir süre tam da elinizdekileri okumaya fırsat

      Sil
  2. Küçücük yürekte kocaman öyküler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim yüreğim küçük mü ki nurtenim şimdi ben seni az mı seviyom yani :(

      Sil
  3. Ne güzel bir anlatım olmuş yüreğinize sağlık ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bu ara sevgi kelebeği moduyla sevgi olursa herhangi bir türü olsa da kabulüm bir çok pronlemin açılacağına inanıyorum belki çok inanırsam bulaşır ve bi çok kişiye bulaşırsa problemler çözülür neden olmasın ki umut hepsi :)
      hoşgeldiniz :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar