Uzaklar Güzeldir

Bu çoğunlukla bo fotoğraflı bir yazı olacak iznik askania mükemmel bir mekan uğraşılmış edilmiş kesinlikle detaylar üzerinde düşünülmüş ama hizmet kötüydü şahsen ikinci kez gitmek istemem ortamın güzelliğine rağmen :)


İskelede kahvaltı muhteşem di önceki gün kar yağmamışçasına doğan güneş insanın içini ısıtan cinstendi ve de yanan soba :)


bu pozu her bulduğum güzel çerçeveli aynalardan almadan duramıyorum :)
bir de ayna temiz olaydı :)


Ördekler çok cana yakın hele ki ekmeğinizi paylaştığınızda ki hayatımda ilk kez yeşilbaşlı ördek gördüm ben.




vee bürüksel  lahanaları onların da bitkisini canlı canlı görmemiştim.


yakım çekimler benim ilgi alanım manzara ve diğerlerinden ziyade


İznik e yukardan bakmak için muhakkak sancaktepeye çıkmalısınız muhteşem bir manzarası var.


sancaktepeye çıkmak için bu tarihi su kemerinin içinden geçmeniz gerekiyor.



ve dönüş yolunda bu karlı dağ var yaaa :)


tabii ki göl yakın çekimi olmadan olmaz makinemi özlemişim anları sahiplenmeyi özlemişim...





Yorumlar

  1. Benim de böyle çekmeden geçemediğim yerler oluyor. Mesela yavru hayvanlar. Kedi, köpek... Bir de hoş bir zemin bulursam ayakkabılarımla beraber çekiyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayvanları seviyorum sonra fotoğraflarını çekmek hiç aklıma gelmiyor ki :)

      Sil
  2. Çok güzel kareler ellerinize sağlık bayıldım:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar