kolayı ve zoru ne varsa biriktirdim

geçen hafta bursayı tavafımla geçti fiziksel olarak yorgunluk projeyi geçirme telaşı derken daha çok yorgunluk ve nihayet geçti şükür ama biz de bittik nurtenimle 
projemiz onaylanınca tamam bunu bilmeden açlığımıza yenilip çok sıklıkla gitmediğimiz kestel belediyesindeki güvenlik görevlisine yemek mekanı sorduk bir yerde güzel yemek istiyorsanız o civarda her gün yemek yiyen kişilerden tavsiye almalısınız ve abimiz gayet ilgili ve korumacı çıktı bu kadar iyi niyeti uzun süredir bir yabancıdan sezmemiştim :)
bu da bursada yapılan süt helvası kestel belediyesi çaprazında kırmızı tabelalı bir esnaf lokantası var yemekleri dahil tavsiyemizdir :)
süt helvasıyla ilgil fikirlere güvenerek güzel olduğunu söylemekle yetineceğim ben yemem çünkü :)


bu arada bursada laleler açalı çok oluyor artık her rengi var ama ben bu kırmızıları ilk gördüm ve kırmızı benim rengim olmuştur çok zamanlar.


ve mesela küçüğü kreşe bırakıp eve dönüp harıl harıl proje yetiştirmeye çalışırken büyüğün bana kelebek yapıp verişi hoş bir teşvik oldu hatta ciddi bir teşvik oldu ben hala düzgün uçabilen uçaklar yapamıyorum zira kağıttan :)


veee cumartesi yine bir nefes için az uzaklaştık bir sürü kötü olayı sosyal medyadan okuyup lanet 
edip sevgisizliğe merhametsizliğe ve de bizi yönetsin çıkalarımızı adaletimiz gözetsin diye kurulan bu düzenin başındakilere ahlarla devam edişle bitti.


yağmur yağarken bile menekşelerin ardındaki şu görüntü bana huzur veriyor ve insan bir avuç huzur için az bi yol gidecekse gitmeli...


bu büyük teyzenin hünerli ellerinden çıkmış bişi bursada cevizli lokum deniyor bir çeşit poaça gibi diyebilirim hiç duymamışlara zira ben lokumu güllü lokumdan ibaret sanırdım bursaya gelene kadar.buna da lokum denilmesine halen alışamadım :) bu köy yumurtası ile yapılan bir hamura sahip o yüzden sarı bir renk sanki mısır ekmeğiymiş gibi tarif için miktarları soruyorum ama her iyi ahçı gibi göz kararı söyledi kendim bile denemeye cesaret edemezden size şöyle diyemem :) 
sonra
sonra
o hafta byunca koşturmacada yalnızca gece ateşleniyor diş çıkarıyor diyedir düşüncemden fazla üzerine düşemediğim oğlum hastalandı 


anne aşkı evresi hikaye hastayken anneye yapışma şahane şeklinde birkaç gündür kreş de yoksadece ikimiz varmış gibiyiz dünyada bu nasıl mı yorucu o hasta olduğu için yorucu ona bense hem hastalığına üzülüyorum hem dahası...
onu iyileştiren ilaçlar beni hasta ediyor saçma sapan durumlar 
ama 
iyileşiyoruz şükür...

iç sıkıntısı nasıl bişiy biliyor musunuz?

bende böyle bişey neden mi çünkü ipler olmadığında elimde çıldıracakmış gibi hissediyorum 





karmakarışık bişiler yapıyorum en son ne olacaklarını bilmiyorum çok da umrumda değil şu an .o an ne geçiyorsa zihnimde örüyorum şimdilik olanlar bunlar.

şu türkü gelir aklıma ben örerken sıklıkla

''sevdiğine sözü olan bir kilim dokur,kilimin dilinden ancak anlayan okur''



veee final etkinliğimiz vardı ya hani benim için bitti bu son kargomdu 3.ve 4. aylara ait paketlerim ve ben üşenmez de birleştirirsem bir kartaneli battaniye katılcak koleksiyonuma veee motiflerini ben örmemiş olcam :D çok güzel değil mi tanımadığım onca hatunla geceleri dahil sohbet edebilmek dertlere çare aramak bazen sadece dinleyen olmak güzel duygu bu paylaşıma girdiğim için çok mutluyum iyi geldiler bana ayrıca her ay gelen hediye kitaplar da cabası :) şu an elimde 3 kitap var 3 ayrı kurgu 3 ayrı aşk 3 ayrı zaman 3 ayrı mekan zihnim nasıl bir yer bazen merak ediyorum beni bile şaşırtıyor 3 ü de az kaldı bittikçe yazarım belki okursunuz siz de belli mi olur belki siz de aşk romanları seviyorsunuzdur :)



güzel günler olsun inşallah önümde ki ben de size daha güzellerini dileyebilmek adına paylaşırım herşeye rağmen şükürle bitiricem Allah sağlık versin gerisi boş .
o olsaydı şu olsaydı bu olmasaydı ya da keşke lere ayırım hayıflanmak kadar yorucu ve bitirici bir duygu yok yeter görüyorum bazılarını ve silkiniyorum size söz olsun :)
en azından bir süre idare eder umarım bu söz beni :)
neden mi sizi tanımıyorum ve söz tutmama riskine giremem 
sonra endimle nasıl analışırım ben verilen sözlerin tutullmasından yanayım hatta fanıyım :)


şu gökyüzü altında zihnimden geçen sözdü bu verdim gitti :)






Yorumlar

Popüler Yayınlar